کد خبر : 212020
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 14:23
-

طاهری به دیدار برابر زندی بتن نمی رسد !

طاهری به دیدار برابر زندی بتن نمی رسد !

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال به تیم لیگ برتری پیوست و در نیم فصل دوم پا به توپ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال به تیم لیگ برتری پیوست و در نیم فصل دوم پا به توپ خواهد شد.

 

تیم های لیگ برتری فوتسال در نقل و انتقالات نیم فصل به سر می برند و پس از بازگشت تیم ملی از ایتالیا، نیم فصل دوم رقابت ها از روز گذشته آغاز خواهد شد. در بین یارگیری هایی که انجام شد شاهد یک انتقال جذاب به پرافتخارترین تیم لیگ برتر بودیم.

 

مس سونگون که تعداد بازیکنان ملی پوش آن در این سال ها بالا بوده، پس از مصدوم شدن فرهاد فخیم، مسی‌ها در پنجره نقل و انتقالات به دنبال جبران عدم حضور این بازیکن در ترکیب بودند تا همچنان بار تجربی تیم بالا بماند و همین موضوع باعث شد تا آن ها به دنبال کاپیتان اسبق تیم ملی بروند.

 

محمد طاهری که سابقه کسب عنوان بازیکن سال آسیا و کاپیتانی تیم ملی را دارد به عنوان بازیکن آزاد به قهرمان چهار دوره لیگ پیوست. گویا طاهری به مس آمده تا با پیراهن این تیم و شاید با جام قهرمانی از دنیای فوتسال خداحافظی کند.

تبلیغات

 

طاهری در جام جهانی ۲۰۱۶ همراه تیم ملی به عنوان سومی رقابت ها دست یافت. همچنین از قهرمانی در رقابت های ام باشگاه های آسیا و لیگ برتر به عنوان دیگر افتخارات وی می توان نام برد.

عصر امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر مس سونگون مهمان زندی بتن کلاردشت خواهد بود اما طاهری در بازی امروز مس غایب خواهد بود و از هفته آینده به جمع لاله های نارنجی اضافه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.