کد خبر : 212005
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 11:47
-

غفوری:تیم راگا نظم بازی را به هم زد/بین خود راگایی ها درگیری فیزیکی به وجود آمد

غفوری:تیم راگا نظم بازی را به هم زد/بین خود راگایی ها درگیری فیزیکی به وجود آمد

مدیر عامل تیم فوتسال چیپس کامل گفت: درگیری فیزیکی بین ۲ نیمه از درون مجموعه راگای تهران شکل گرفت که به نیمه دوم هم کشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید غفوری در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار چیپس کامل و راگا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد اظهار کرد: تصور می‌کنم بهتر است مدیران و مسئولان تیم حریف در این‌باره توضیح دهند. بازی در جریان بود و خوشبختانه توانستیم در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک پیروز به رختکن برویم.

وی افزود: بین ۲ نیمه بازیکنان و کادر فنی تیم راگا از رختکن به سالن آمدند تا ریکاوری کنند که درگیری فیزیکی بین خودشان شکل گرفت. این درگیری در نیمه دوم هم ادامه داشت و بین مربی و بازیکن ذخیره هم بحثی صورت گرفت.

مدیر عامل تیم چیپس کامل بیان کرد: ناظر بازی هم در این خصوص به تیم راگا تذکر داد. در مجموع جو متشنج بود. پس از آن تیم راگا زمین بازی را ترک کرد. طبق قانون داور باید پس از خروج یک تیم از سالن سوت پایان بازی را بزند که این اتفاق هم رخ داد. حتی پس از خروج راگا از سالن هم درگیری فیزیکی بین مالک باشگاه و بازیکنان ادامه داشت.

غفوری با اشاره به فحاشی مجموعه تیم راگا به چیپس کامل مشهد و سازمان لیگ ادامه داد: پس از بیرون آمدن تیم راگا از زمین فحاشی‌ زیادی خطاب به مجموعه چیپس کامل و سازمان لیگ شد که سعی کردیم وارد درگیری نشویم چرا که میزبان بودیم و نباید در این موضوع ورود می‌کردیم. سعی کردیم شرایط را مدیریت کنیم و وارد حاشیه نشویم. تصور می‌کنم نمایندگان فدراسیون به وضوح دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.