کد خبر : 212249
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 13:52
-

جابری: با تیم‌هایی که در فوتسال بی نظمی ایجاد می‌کنند برخورد می‌کنیم

جابری: با تیم‌هایی که در فوتسال بی نظمی ایجاد می‌کنند برخورد می‌کنیم

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره حواشی به وجود آمده در هفته چهاردهم لیگ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره لغو ۲ بازی هفته نخست لیگ دسته اول اظهار داشت: ۲ تیم ایمان شیراز و شهید ستاری قرچک به دلیل اینکه مدارک خود را هنوز به سازمان لیگ ارسال نکردند بازی آن‌ها فردا لغو شده است. این ۲ تیم هنوز نامه‌ای مبنی بر کناره گیری از رقابت‌های لیگ دسته اول به ما نزدند. ملاک ما نامه است و تا زمانی که نامه‌ای ارسال نشود ما نمی‌توانیم خود به خود تیمی را از مسابقات کنار بگذاریم. به همین دلیل ما بازی تیم‌ها را لغو و پرونده آن را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم. طبق قانون تیمی که در ۲ بازی پشت سر هم حاضر نشود می‌توانیم آن را از جدول بازی‌ها کنار بگذاریم.

تیم فوتسال راگا دفاعیات خود را به سازمان لیگ فرستاد

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره مسابقات هفته چهاردهم که با حواشی زیادی رو به رو بود بیان داشت: ما گزارش هر ۲ بازی را به کمیته انضباطی فرستادیم و آن‌ها در خصوص این بازی‌ها تصمیم گیری می‌کنند. تیم فوتسال راگا دفاعیات خود را به سازمان لیگ ارسال کرده است. همچنین گزارش نماینده سازمان لیگ، ناظر داوری و هر ۴ داور مسابقه به سازمان لیگ فرستاده شده است. خوشبختانه رضا سخندان رئیس دپارتمان داوری هم در سالن کارگران مشهد حضور داشته است و از نزدیک تمام اتفاقات را مشاهده کرد. از طرفی کمیته انضباطی دفاعیات تیم راگای تهران را مورد بررسی قرار خواهد داد و بعد از آن رای نهایی را صادر می‌کند.

با تیم‌هایی که بی نظمی ایجاد می‌کنند برخورد خواهیم کرد

جابری افزود: در بازی شهروند ساری با فردوس قم تنش‌هایی در بازی ایجاد شد که در آن مسابقه هم نماینده سازمان لیگ تمام اتفاقات را گزارش کرد. من هم در سالن حضور داشتم و هر آن چیزی را که مشاهده کردم برای مسئولان کمیته انضباطی فرستادم. سازمان لیگ فوتسال با هر گونه بی نظمی مخالف است و قطعا با تیم‌هایی که به دنبال به هم ریختن فضای بازی‌ها باشند برخورد خواهیم کرد.

افرادی که تا اول بهمن ۲ دوز واکسن نزدند حق حضور در فوتبال و فوتسال را ندارند

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره حضور تماشاگران در سالن مسابقه نیز گفت: آخرین ابلاغیه‌ای که ستاد ملی کرونا در ورزش به ما ارسال کرده است، قرار شد تمامی مسابقات فوتبال و فوتسال بدون حضور تماشاگران برگزار شود. ما امروز به هیئت‌های استانی ابلاغیه‌ای را فرستادیم مبنی بر اینکه افرادی که تا اول بهمن ۲ دوز واکسن خود را تزریق نکرده باشند حق حضور در مسابقات فوتبال و فوتسال را نخواهند داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.