کد خبر : 212091
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 8:20
-

خوراکچی: کاملا می‌دانستیم مقاومت چطور بازی می‌کند

خوراکچی: کاملا می‌دانستیم مقاومت چطور بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره بازی با مقاومت البرز در هفته چهاردهم لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از پیروزی برابر مقاومت البرز در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر مقاومت البرز داشتیم. مقاومت در این ۳ سالی که در لیگ برتر حضور دارد، همواره یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر مسابقات بوده است. آن‌ها از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی هم برخوردار هستند و با توجه به امکاناتی که این تیم دارد، به نظر من در لیگ نتایج خوبی هم کسب کرده است. من تازه ۲ هفته می‌شود که به کراپ اضافه شده ام و در این مدت به خوبی مقاومت را تجزیه و تحلیل کردیم. کاملا می‌دانستیم که این تیم چگونه بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین ادامه داد: ما اگر به تیم مقاومت فضا می‌دادیم، قطعا به ما ضربه می‌زدند. به همین دلیل سعی کردیم بازیکنان شاخص آن‌ها را از جریان بازی خارج کنیم که خدا را شکر بازیکنانم این موضوع را خیلی خوب درک کرده و نشان دادند که بیخودی به تیم ملی دعوت نشده اند.

خوراکچی بیان کرد: حتی مقاومت امروز می‌توانست برنده بازی باشد. آن‌ها در چند صحنه، بسیار خطرناک ظاهر شدند که خوشبختانه مهدی مصطفایی، دروازه بان ما خیلی خوب درخشید و با فشاری که روی این تیم آوردیم، موفق شدیم گل پیروزی بخش را وارد دروازه مقاومت البرز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.