کد خبر : 212377
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 11:11
-

لک: داوران فوتسال با بازیکنان اسم و رسم‌دار مماشات می‌کنند/می‌توانیم با یک پیروزی، چهار یا پنج رتبه صعود کنیم

لک: داوران فوتسال با بازیکنان اسم و رسم‌دار مماشات می‌کنند/می‌توانیم با یک پیروزی، چهار یا پنج رتبه صعود کنیم

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت از تفاوت رفتار برخی داوران این رشته با بازیکنان مشهور گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا لک درباره شکست ۴ بر ۲ تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت مقابل مس سونگون اظهار داشت: مس از مجموعه خوبی بهره می‌برد و ما هم با جابه‌جایی کادر فنی و تغییرات مواجه بودیم. بازی کردن با این شرایط مقابل مس بسیار دشوار بود و به بازیکنان هشدار داده بودم اگر در یک سوم زمین خودمان اشتباه کنیم، ضربه می‌خوریم. مس ما را به سختی تنبیه کرد و چهار گل زد. پس از این گل‌ها، رو به بازی پنج نفره آوردیم و به دو گل رسیدیم، اما زورمان به مس نرسید.

وی در مورد قضاوت علی حجی‌زاده و کمک‌هایش در دیدار با مس سونگون بیان کرد: سراسر بازی حاشیه داشت و داور تصمیمات یکنواختی نمی‌گرفت. بخشی از داوران با بازیکنان اسم و رسم‌دار مماشات می‌کنند و فقط بازیکنان بی‌نام و نشان را جریمه می‌کنند. بین دو نیمه به داور گفتم به بازیکن جوانی که او را نمی‌شناسی،‌ راحت کارت زرد می‌دهی و نسبت به رفتار مشابه بازیکنان شناخته شده، واکنشی نشان نمی‌دهی.

سرمربی زندی بتن کلاردشت راجع به شرایط تیم زندی بتن تصریح کرد: بازیکنان بااستعدادی در اختیار داریم و مدیران باشگاه هم به خوبی از تیم حمایت می‌کنند. امتیازات تیم‌ها در جدول به یکدیگر نزدیک است و ما می‌توانیم با یک پیروزی، چهار یا پنج رتبه صعود کنیم. نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و عملکرد قابل قبولی مقابل مس سونگون ارائه کردیم. امیدوارم بتوانیم خودمان را به نیمه بالایی جدول برسانیم.

لک درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر فوتسال  گفت: تیم‌های مدعی به خوبی آماده قهرمانی شده‌اند و با استفاده از شرایط مالی مناسب خود، بازیکنان باکیفیتی به خدمت گرفته‌اند. لیگ برتر کیفیت خوبی پیدا کرده است و کار تیم‌ها در ادامه فصل سخت‌تر خواهد شد. داوری مشکلاتی دارد و بازی مقابل مس هم تحت تأثیر مسائل داوری بود. امیدوارم چیدمان داوران به گونه‌ای باشد که تیم‌ها آسیب نبینند و داوران جوان هم مطالعه و تحقیق بیشتری کنند تا به شرایط آرمانی برسند.

وی درباره دو بازی تیم ملی ایران مقابل ملی‌پوشان ایتالیا که به یک پیروزی و یک شکست انجامید، عنوان کرد: بازیکنان جوان‌تر از مهره‌های قبلی به تیم ملی اضافه شده‌اند که نیاز به حمایت و زمان دارند و بازی‌های قابل قبولی در ایتالیا ارائه کردند. جوانگرایی امری پیچیده است و نمی‌توانیم پیکان انتقادات را به سمت سرمربی تیم ملی بگیریم. برگزاری مسابقات رده پایه، کمک زیادی به جوانگرایی می‌کند و باشگاه‌هایی که بضاعت مالی خوبی دارند، باید وارد رده‌های پایه شوند.

سرمربی زندی بتن کلاردشت با بیان اینکه برگزاری مسابقات جوانان و امید به‌صورت دو هفته در سال مفید نیست، خاطرنشان کرد: عمده باشگاه‌ها شرایط مالی مطلوبی ندارند که از پس هزینه‌های تیمداری در رده پایه بربیایند و وضعیت تیم‌های ملی پایه ایران مشخص نیست. تیم‌های رده پایه کشورمان می‌توانند به جای تیم ملی در برخی تورنمنت‌ها شرکت کنند، اما تیم زیر ۲۰ سال ایران که دو سال پیش به مقام سوم آسیا رسید، به حال خود رها شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.