کد خبر : 212379
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 11:17
-

وضعیت مبهم تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال برای حضور در کافا

وضعیت مبهم تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال برای حضور در کافا

مسابقات فوتسال زیر ۱۹ سال آسیا (کافا) در حالی اواخر دی برگزار می‌شود که وضعیت ملی پوشان ایران برای حضور در این بازی‌ها مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (کافا) تصمیم گرفته است برای نخستین بار مسابقات فوتسال زیر ۱۹ سال را در این منطقه برگزار کند. این رقابت‌ها قرار بود بهمن ماه برگزار شود، اما به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی تصمیم گرفت این بازی‌ها را از ۲۰ تا ۳۰ دی برگزار کند. میزبانی این رقابت‌ها بر عهده قرقیزستان خواهد بود و ملی پوشان زیر ۲۰ سال کشورمان باید با تیم‌های تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان دیدار کنند.

فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در نظر داشتند که میزبانی مسابقات اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی را بر عهده بگیرند، اما به دلیل تحریم‌ها و برخی مشکلات کافا تصمیم گرفت میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده قرقیزستان واگذار کند. هدف از برگزاری مسابقات کافا تقویت تیم‌های این منطقه برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا است که سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

جلسه کمیته فوتسال برای وضعیت تیم ملی زیر ۱۹ سال

هدایت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان بر عهده علی صانعی بود، اما این سرمربی به خاطر مشکلاتی که وجود داشت تصمیم گرفت از هدایت این تیم کناره گیری کند. حال کمیته فوتسال قرار است روز دوشنبه هفته آینده به ریاست احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال جلسه‌ای را در خانه فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کند تا در آنجا راجع به آینده سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و آغاز اردو‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا تصمیم گیری کنند.

اظهارات سرپرست کمیته فوتسال درباره مسابقات کافا

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اظهار داشت: قرار است هفته آینده جلسه‌ای با اعضای کمیته فوتسال و همچنین کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال برگزار کنیم. فعلا مهم‌ترین بحث ما حضور تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال به مسابقات کافا است که از ۲۰ تا ۳۰ دی ماه قرار است در قرقیزستان برگزار شود. این تاریخ قطعی شده و تغییر نخواهد کرد.

علی صانعی در زمان ریاست مهرداد سراجی (رئیس سابق کمیته فوتسال) به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از فدراسیون فوتبال، قید کار در این تیم را زد و بخش عمده‌ای از اقدامات فوتسال در بخش پایه بی نتیجه ماند. با توجه به زمان اندک باقی مانده تا تورنمنت زیر ۱۹ سال کافا، فدراسیون فوتبال هم اقدامات ابتدایی را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کرده است، اما هنوز به صورت قطعی کاری انجام نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.