کد خبر : 212536
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 18:51
-

کشاورز:به اندازه پنج بازی فرصت گلزنی ایجاد کردیم / باخت تیمم را گردن داور نمی‌اندازم

کشاورز:به اندازه پنج بازی فرصت گلزنی ایجاد کردیم / باخت تیمم را گردن داور نمی‌اندازم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: امروز به اندازه پنج دیدار فرصت گلزنی خلق کردیم اما برخی روزها توپ به‌نفع تیمت نمی‌چرخد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،محمد کشاورز پس از تقابل تیمش برابر مقاومت و تحمل شکست اظهار کرد: دیدار خیلی‌خوب و البته سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، متأسفانه ضمن احترامی که برای تیم مقاومت قائلم و به آن‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم باید بگویم اصلاً شایسته شکست نبودیم.

وی با اشاره به فرصت‌سوزی تیمش در این بازی افزود: امروز گیتی‌پسند به‌اندازه پنج بازی موقعیت گلزنی ایجاد کرد، اما تیم حریف جانانه دفاع کرد و موفق شد برنده این دیدار باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تاکید به روز بد تیمش خاطرنشان کرد: در این بازی بچه‌ها خیلی تلاش کردند و حملات زیادی داشتیم اما حتی دروازه‌خالی را نیز نتوانستیم باز کنیم، برخی مواقع توپ به‌نفع تیم نمی‌چرخد و امروز هم از آن روزها بود، علی‌رغم موقعیت‌های زیاد پیروز بازی نبودیم.

کشاورز در پایان در خصوص کوبل داوری گفت: داوران بازی نهایت تلاششان را داشتند، سعی می‌کنم خیلی در خصوص داوری صحبت نکنم و الان هم باخت تیمم را توجیه نمی‌کنم و یا گردن داور نمی‌اندازم و راجع‌به داوری نظر خاصی ندارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.