کد خبر : 215094
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 19:36
-

نظری: مردم از تیم ملی فوتبال انتظار صعود از گروه در جام جهانی را دارند/ متاسفانه در گلری فوتسال جوانگرایی نشده است

نظری: مردم از تیم ملی فوتبال انتظار صعود از گروه در جام جهانی را دارند/ متاسفانه در گلری فوتسال جوانگرایی نشده است

مصطفی نظری از حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتسال می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مصطفی نظری سال ها به عنوان دروازه بان تیم ملی فوتسال شناخته شده بود اما حالا به عنوان مربی تیم ملی و در کنار وحید شمسایی کار سختی برای تغییر نسل دارد. او در گفتگو با خبر ورزشی در مورد فوتسال ایران و البته صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی صحبت کرد که از نظرتان می گذرد:
چه شد که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شدید و به عنوان دستیار وحید شمسایی فعالیت می کنید؟
من در تیم های مخالف با وحید شمسایی همبازی بودم. در تیم ملی و در تاسیسات دریایی روزهای خوبی با هم داشتیم.همیشه به شمسایی اعتقاد داشتم و می دانستم که او هم به من اعتقاد و اعتماد دارد و به همین دلیل پیشنهاد حضور در کادرفنی تیم ملی را پذیرفتم.
شما تا سال گذشته هم مشغول به بازی بودید.چه شد که دستکش ها را آویزان کردید؟
من در دو سال گذشته در تیم هایی که بودم به شدت اذیت شدم و بدرفتاری هایی با من شد.البته گلایه ای ندارم اما نتوانستم بازی کردن را ادامه بدهم و امیدوارم بتوانم به عنوان مربی به فوتسال و تیم ملی کمک کنم.
شرایط دروازه بان های فوتسال ایران را چطور می بینید؟
همیشه گفتم که فوتسال ایران گلرهای خوبی داشته و دارد.زمانی امیر فراشی، اصغر قهرمانی،منصور مولایی و رضا ناصری بودند که بهترین های زمان خود بودند و بعد نوبت به من رسید و در ادامه دروازه بان های کنونی تیم ملی آمدند که آنها هم جزو بهترین ها هستند.با این حال فکر می کنم در مورد جوانگرایی دروازه بان ها کم کاری شده است. من خودم زمانی که ۲۲ ساله بودم به تیم ملی آمدم اما این نقصیه که به دروازه بان های جوان میدان داده نشده در تیم ملی مشهود است و باید در این زمینه با جدیت کار کنیم.
در بین دروازه بان های جوان در لیگ،گلر خاصی هست که چشم شما را گرفته باشد؟
ما داریم همه بازی ها را رصد می کنیم و مطمئنا استعدادهای خوبی داریم. در لیگ گلرهای خوبی داریم که می توانند پشتوانه ای برای آینده تیم ملی باشند.استعدادها نباید هدر برود. از قبل چند دروازه بان را نگاهی ویژه روی آنها داشتیم و در هفته های باقی مانده آنها را رصد می کنیم.ضمن اینکه باید متدهای جدید دروازه بانی و تمرینات به روز را پیاده کنیم.
در مورد صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی چه نظری دارید؟
به همه مردم ایران تبریک می گویم. یکی از بهترین صعودهای تیم ملی به جام جهانی بود.یک تیم مقتدر که با حمایت فدراسیون فوتبال مقتدرانه به جام جهانی رفت و مردم از این تیم انتظار دارند که در جام جهانی حداقل از گروهش صعودکند.به نظرم با برنامه ریزی بلد مدتی که داشتیم این مهم شدنی است و تیم ملی پتانسیل صعود از گروهش را دارد.

گفتگو از: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.