کد خبر : 215113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 13:55
-

مالک چیپس کامل مشهد: برای موفقیت در لیگ‌برتر آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ سال آینده در رده‌های پایه دنبال قهرمانی هستیم/ سال آینده به جمع چهار تیم بالای جدول فکر می‌کنیم

مالک چیپس کامل مشهد: برای موفقیت در لیگ‌برتر آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ سال آینده در رده‌های پایه دنبال قهرمانی هستیم/ سال آینده به جمع چهار تیم بالای جدول فکر می‌کنیم

مجتبی رنجوری گفت: فصل بعد تیمی متحول شده از چیپس کامل در حوزه بانوان خواهید دید که جزو مدعیان لیگ نیز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مجتبی رنجوری در خصوص وضعیت باشگاه چیپس کامل مشهد، یکی از ۲نماینده خراسان رضوی در لیگ‌برتر فوتسال کشور اظهار کرد: باشگاه چیپس کامل مشهد از بدو ورود به فوتسال کشور، اهداف خود را دنبال می‌کند، برنامه‌ریزی بلندمدت و چشم‌اندازهای مشخصی را برای خود ترسیم نموده و در مسیر تحقق آن گام برمی‌دارد.

وی افزود: حضور در لیگ‌برتر کشور نیز از اهداف باشگاه بود که در این فصل محقق شد. سال اول حضور در چنین تورنمنتی مطمئنا سختی‌های خاص خود را دارد، اما با همدلی که در تیم وجود دارد،  این سختی‌ها به چشم نمی‌آید.

مالک باشگاه چیپس کامل مشهد در خصوص برد ۶امتیازی تیمش در برابر فردوس گفت: دیدار با فردوس باتوجه به موقعیت جدولی ۲ تیم بسیار حساس و جذاب بود و خوشحالیم که نتیجه در دقایق پایانی به سود چیپس کامل رقم خورد. به کادرفنی، بازیکنان و تمام اعضاء باشگاه این برد مهم را تبریک می‌گویم. با قدرت به دیدار با سپاهان می‌اندیشیم چون بازی به بازی پیش می‌رویم.

رنجوری در خصوص برنامه‌های باشگاه برای تیم‌های پایه افزود: در رده پایه امسال در ۳ رده حضور داشتیم و مطمئنأ برای سال آینده در این رده ها به دنبال قهرمانی هستیم. در رده جوانان کم مهری داور نصیب تیم ما شد و همه فوتسال‌دوستان به این موضوع اذعان داشتند. انتظار می‌رود کمیته داوران دقت بیشتری در رده‌های پایه داشته باشند، زیرا جوانان از همه لحاظ حساسیت‌های خاص خود را دارند.

وی در رابطه با هدفگذاری باشگاه برای سال‌های آتی تصریح کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری در سال آینده برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول است و این هدف با توجه به رسالت اصلی باشگاه که بومی‌گرایی است، باید محقق شود. خانواده چیپس کامل مشهد متعلق به بازیکنان مشهدی و خراسانی است و امیدواریم بتوانیم فصلی روشن را رقم بزنیم.

مالک باشگاه چیپس کامل در خصوص فعالیت این باشگاه در بخش بانوان تاکید کرد: حوزه بانوان جای زیادی برای کار دارد و امسال باتوجه به زمان بسیار کم در ابتدای فصل، آماده سازی به خوبی انجام نشد، اما بازیکنان بسیار مستعدی را از استعدادیابی‌هایی که برگزار شد به فوتسال ایران و خراسان معرفی کردیم که در فصول بعد حرف برای گفتن بسیار دارند. فصل بعد تیمی متحول شده از چیپس کامل در حوزه بانوان خواهید دید که جزو مدعیان لیگ نیز خواهدبود. رسالت ما در هر ۲ بخش بانوان و آقایان، بومی‌گرایی است چون به ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای فوتسال خراسان آگاهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.