کد خبر : 215168
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 17:55
-

روز اول هفته بیست و یکم لیگ‌برتر؛

مقاومت البرز برنده بازی پر اخراج!/ پیروزی پرگل زندی‌بتن مقابل فرش‌آرا + جدول

مقاومت البرز برنده بازی پر اخراج!/ پیروزی پرگل زندی‌بتن مقابل فرش‌آرا + جدول

دیدار از رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ‌برتر فوتسال به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال در اولین روز از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران سه دیدار امروز در شهرهای مشهد کلاردشت و ساوه برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد. 

 

در دیدار مدعیان بالای جدول دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و مقاومت البرز در ساوه به انجام رسید که این دیدار با گل ساوه‌ای‌ها حرارت جالبی به خود گرفت و البته که توسط شاگردان فرهاد کشاورز پاسخ داده شد. در ادامه این نیمه با وجود تلاش دو تیم و خلق موقعیت‌های بالا با تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم این بازی فیزیکی تر دنبال شد که با اخراج یکی از بازیکنان میزبان بازی از کارت قرمز هم محروم نماند مقاومت البرز در ادامه موفق شد از بر هم خوردن تمرکز حریف ساوه‌ای‌ها استفاده کرده و گل دوم و سوم را نیز به ثمر برساند. سن ایچ ساوه در ادامه موفق شد یکی از این گل ها را جبران کند اما با اخراج مروتی برترین گلزن خود از زمین مسابقه سرانجام در بازی بزرگ هفته تسلیم مقاومت شد و ۳ بر ۲ تن به شکست داد. 

در دیدار تیم‌های زندی‌بتن و فرش‌آرا در مشهد که پرگل از آب درآمد، شاگردان رضا لک خیلی زود برتری خود را بر حریف مشهدی دیکته کردند و موفق شدند علیرغم دریافت یک گل با نتیجه سه بر یک پیروز به رختکن بروند تیم زندی بتن در نیمه دوم نیز موفق شد به تعداد گل های خود اضافه کند و در ادامه با پاورپلی شاگردان قدرت بهادری روبرو شد. زندی بتن در روزی که رضا لک بر روی نیمکت این تیم حاضر نبود و از روی سکوها تماشاگر بازیکنان تیمش بود توانست از پاورپلی حریف برای افزایش گل های خود استفاده کند و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۲ از سد مشهدی ها بگذرد. 

در مشهد چیپس کامل مشهد که هفته گذشته موفق به شکست قمی‌ها شده بود برابر سپاهان صف‌آرایی کرد قرمز پوشان مشهدی در این دیدار از حریف خود سه گل عقب افتادند اما روبه کامبک آورده و توانستند اختلاف خود را با حریف اصفهانی خود به حداقل ممکن در نیمه اول برساند این دیدار در ادامه پر از موقعیت و حساس دنبال شد و شاگردان احمد باغبانباشی از جلو آمدن حریف مشهدی استفاده کرده و توانستند برای پیروزی خود حاشیه امنیتی مناسب ایجاد کنند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.