کد خبر : 215448
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 12:59
-

خوراکچی: بی غم باید واقعیت ها را بگوید/ چند موقعیت بالای ۹۰ درصد را گل نکردیم

خوراکچی: بی غم باید واقعیت ها را بگوید/ چند موقعیت بالای ۹۰ درصد را گل نکردیم

سرمربی کراپ الوند از اظهارات اخیر حمید بی غم ابراز گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمود خوراکچی سرمربی تیم کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در مورد شکست تیمش مقابل مس سونگون گفت:  بازی با کیفیتی را از جانب هر دو تیم تماشا کردیم.ما در شروع بازی سه چهار موقعیت دو به یک و سه به یک را به گل تبدیل نکردیم و سپس روی یک ضد حمله گل خوریم. بعد از گل هم در نیمه اول بازی هم صاحب تک موقعیت هایی شدیم. در نیمه دوم مس هم صاحب موقیت های خوبی شد و ما حتی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدیم اما موقعیت های بالای ۹۰ درصدی هم چند تا داشتیم که فیلم بازی موجود است.

وی ادامه داد: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از آن ها ممنونم. منهای گل اول سایر گل هایی که خوردیم روی موقعیت های ۳۰ درصد حریف بود و معتقدم زیبایی های فوتسال به همین چیزهاست. تمرکز و دوندگی بالا در این بازی ها مهم است و در بازی های بزرگ تیم هایی که از موقعیت ها بهتر استفاده کنند برنده می شود.

خوراکچی با گلایه از اظهارات حمید بی غم سرمربی مس سونگون گفت: بی غم از دوستان خوب من است اما ما مربیان باید واقعیت ها را بگویم. اگرتیمی از ما بهتر بود یا موقعیت داشت در هر شرایطی به آن اذعان داشته باشیم. وقتی مس به سپاهان باخت این مربی گفت مس۷۰ درصد موقعیت گل داشته،در بازی با سن ایچ داوری را افتصاح اعلام کرد و در بازی با ما هم در شرایطی که فیلم بازی موجود است و صحنه های بازی در فضای مجازی می چرخد و همه دیدند که ما چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم گفت کراپ موقعیت نصفه و نیمه  داشت در حالی که موقعیت های ما بالای ۹۰ درصدی بود.

سرمربی کراپ دوندگی و هوش بالای مسی ها را عامل پیروزی این تیم عنوان کرد و افزود: این باشگاه با چهار قهرمانی در لیگ برتر شخصیت بالایی دارد و مدیریت با اخلاق و خوبی بالای سر این تیم است. وقتی برخی مصاحبه های بی غم که خلاف واقعیت است را می خوانم ناراحت می شوم چرا که ما باید واقعیت ها را بگوییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.