کد خبر : 215546
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 10:48
-

کشاورز: نمی‌خواهیم با شلوغ‌بازی روی داور تأثیر بگذاریم/ تشویق هواداران، اجحاف در حق سایر تیم‌هاست

کشاورز: نمی‌خواهیم با شلوغ‌بازی روی داور تأثیر بگذاریم/ تشویق هواداران، اجحاف در حق سایر تیم‌هاست

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت که این تیم، کارش را در آرامش دنبال می‌کند و نمی‌خواهد با حاشیه‌سازی بر تصمیمات داوران تأثیر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز درباره برتری ۶ بر صفر تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: حفاری شرایط جدولی مناسبی ندارد، اما تیمی خوب و ریشه‌دار است و هفته گذشته در لحظات پایانی مقابل کراپ الوند شکست خورد. حفاری تیم ضعیفی نیست و امیدوارم وضعیت بهتری پیدا کند. از میزبانی خوب تیم حفاری هم تشکر می‌کنم. کنترل بازی را در سراسر مسابقه در اختیار داشتیم و خدا را شکر پیروز شدیم.

برای رسیدن گیتی‌پسند به شرایط خوب کردیم اما توجهی به جدول نمی‌کنیم
وی با تمجید از شرایط شاگردانش در صدر جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و بازیکنان برای رسیدن به این شرایط تلاش زیادی کردند. از روزی که به گیتی‌پسند آمدم، قول دادم من و همه بچه‌ها تمام تلاش خود را برای موفقیت گیتی‌پسند می‌کنیم. اکنون همین ذهنیت را داریم، اما خیلی به جایگاه جدولی توجه نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

امیدوارم بازی با مس جذاب باشد
سرمربی تیم گیتی‌پسند راجع به دیدار روز پنجشنبه این تیم با مس سونگون گفت: برای همه تیم‌ها احترام ویژه‌ای قائل هستیم. مس سونگون هم تیمی بسیار باکیفیت است که از مربیان و بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی خوبی مقابل مس ارائه کنیم و امیدوارم بازی جذابی از آب دربیاید.

گیتی‌پسند تاکنون تنشی نداشته است و نمی‌خواهد با شلوغ‌بازی بر داور تأثیر بگذارد
کشاورز در مورد حاشیه‌های دیدارهای قبلی مس سونگون و گیتی‌پسند تصریح کرد: از روزی که به گیتی‌پسند آمدم، با مربیان تیم صحبت کردم و تلاش می‌کنیم نیمکت آرامی داشته باشیم. از ابتدا می‌خواستیم با سر و صدا و شلوغ‌بازی، تأثیری بر داوری نگذاریم و تاکنون هم مشکلی ایجاد نشده است. مربیان و بازیکنان با هم رفیق هستند، اما شرایط بازی گاهی باعث ایجاد هیجان می‌شود. گیتی‌پسند تاکنون تنش و حاشیه خاصی نداشته است و این موضوع نویدبخش روزهای خوبی خواهد بود.

داوران امکانات کمی دارند و سینوسی عمل می‌کنند
وی درباره اعتراض همیشگی مربیان تیم‌های لیگ برتری به داوری مسابقات تصریح کرد: داوران در یک بازی بسیار ضعیف عمل می‌کنند و در یک دیدار بسیار خوب هستند. داور دیدار با حفاری و راگا بسیار خوب قضاوت کرد و این دو بازی بدون حاشیه به پایان رسید. به نظرم داوری‌های لیگ سینوسی است. حس می‌کنم باید به داوران هم حق داد و امکانات قضاوت آنها بسیار کم است. باید به تیم‌ها هم حق بدهیم که اشتباه داوری در نتیجه‌گیری آنها تأثیر می‌گذارد. به نظرم باید تعادلی در این مورد برقرار شود.

مشکلی با ورود هواداران به سالن‌ها ندارم
سرمربی گیتی‌پسند در مورد ورود تماشاگران به سالن‌های لیگ برتر که بر خلاف قانون است، بیان کرد: در همه دیدارهای خارج از خانه ما حدود ۲۰ تا ۳۰ تماشاگر حضور داشتند. من مشکلی با حضور هواداران در سالن ندارم و این را به ناظر بازی دیدار با چیپس کامل هم گفتم. چون زمانی که آنها از سالن خارج می‌شوند، بازی به مدت طولانی متوقف می‌شود. با این حال سلامت تماشاگران از هر چیزی مهمتر است و از آنها می‌خواهم که مراقب خودشان باشند.

تشویق هواداران، اجحاف در حق سایر تیم‌هاست
کشاورز در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران سایر تیم‌ها در دیدارهای گیتی‌پسند به بازیکنان این تیم توهین می‌کردند یا خیر، اظهار داشت: از تیمی نام نمی‌برم، اما هواداران در یک بازی، تیم میزبان را تشویق می‌کردند و این موضوع، اجحافی در حق سایر تیم‌هاست. در هر مسابقه، اعضای خانواده بازیکنان و همچنین بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه به سالن می‌آیند که همین افراد حدود ۳۰ نفر می‌شوند. با این حال من مشکلی با حضور تماشاگران در سالن ندارم.

یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتسال را پشت سر می‌گذاریم
وی در مورد لغزش پیاپی رقبای گیتی‌پسند و جابجایی هفتگی مس سونگون، کراپ الوند و سن‌ایچ ساوه در رده‌های دوم تا چهارم تصریح کرد: یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتسال را پشت سر می‌گذاریم. سابقه نداشته که تا هفته بیست‌ویکم، پنج تیم بالای جدولی اینقدر به یکدیگر نزدیک باشند و اختلاف بسیار کمی با هم داشته باشند. لیگ فوق‌العاده سختی در حال برگزاری است و اگر تیمی در پنج هفته پایانی اشتباه کند، ممکن است دو پله در جدول پایین بیاید. نزدیکی تیم‌ها در جدول نشان‌دهنده جذابیت مسابقات امسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به شلوغ بازی نیاز نیست عزیزم مرد پشت پرده خودش تاثیر میذاره تا کریمی هست احتیاج به شلوغ بازی ندارین….حمیداحمدی غایب بازی رفت و برگشت با گیتی پسند…….