کد خبر : 215619
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 14:39
-

تعویق ۳روزه بازی، تصمیم درستی نیست/ ۹۰درصد بازیکنانم کرونا گرفتند!

تعویق ۳روزه بازی، تصمیم درستی نیست/ ۹۰درصد بازیکنانم کرونا گرفتند!

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: کسانی که این برنامه‌ریزی را انجام دادند اطلاع دارند این مریضی باعث افت بازیکن می‌شود. اگر فکر می‌کنند نتیجه تست ما درست نیست، از تهران فردی را بفرستند که تست‌گیری را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی غم در رابطه با تعویق دیدار مس سونگون و گیتی‌پسند به دلیل ابتلای بازیکنان مس به کرونا، اظهار کرد: نتیجه تست کرونای حدود ۹۰ درصد از افراد تیم ما بعد از بازی با کراپ مثبت شد که درخواست تست‌گیری دوباره دادیم و باز هم نتیجه‌ها مثبت شد. به سازمان لیگ اعلام کردیم به خاطر مریضی و بدن درد بازیکنان نمی‌توانیم بازی کنیم؛ زیرا سلامتی اهمیت بیشتری دارد، اما متأسفانه تنها سه روز بازی گیتی‌پسند و مس را به تعویق انداختند که نمی‌دانم این سه روز چه تأثیری در شرایط بدنی بازیکنان دارد!

وی افزود: مس سونگون چهار دوره متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال شده، امسال نیز عنوان دهمین باشگاه برتر جهان را به دست آورد و بهترین تیم آسیا است؛ آیا این رفتارها حق باشگاه مس است؟

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه اگر فکر می‌کنند نتیجه تست ما درست نیست، از تهران فردی را بفرستند که تست‌گیری را انجام دهد، تصریح کرد: کسانی که این برنامه‌ریزی را انجام دادند اطلاع دارند این مریضی باعث افت بازیکن می‌شود. تصمیم درستی گرفته نشده و من هم به باشگاه واگذار کردم و هرچه بگویند به عنوان مربی انجام می‌دهم.

بی غم در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا باشگاه باز هم درخواستی به فدراسیون داده است یا خیر، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما نامه‌ای کتبی به باشگاه زدم و گفتم تاریخی که اعلام شده برای تیم ما مناسب نیست. اگر تعداد کمی از بازیکنان مبتلا شده بودند مشکلی نداشتیم؛ ولی از سرپرست گرفته تا کادر فنی و بازیکنان مبتلا شدند و یک دوره نیاز است تا به شرایط بدنی ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: اگر ضعف جسمانی بازیکنان ما باعث مصدومیت آن‌ها در شرایط بازی شود، شرایط تیم ما سخت خواهد شد. تیم فوتبال استقلال هم چنین مشکلی پیدا کرد، اما یک فاصله زمانی مناسبی را برای آن‌ها در نظر گرفتند تا تیمشان به شرایط ایده‌آل برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.