کد خبر : 215577
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 8:50
-

سفال منش : به دنبال توافق با برزیل، اسپانیا و پرتغال هستیم / بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند

سفال منش : به دنبال توافق با برزیل، اسپانیا و پرتغال هستیم / بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند

مربی تیم ملی فوتسال گفت: با سرمربیان تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا و پرتغال صحبت کردیم تا در صورت توافق بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مربی تیم ملی فوتسال گفت: با سرمربیان تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا و پرتغال صحبت کردیم تا در صورت توافق بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

شهاب الدین سفال منش  گفت: ما هر هفته مسابقات لیگ را به خوبی رصد می‌کنیم. خوشبختانه در لیگ ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای حضور دارند که برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند. در هر صورت این بازیکنان جوان حق شان است که به تیم ملی فوتسال دعوت شوند. در کنار این موضوع ما باید به این بازیکنان جوان فرصت بدهیم تا بتوانند استعداد‌های خود را به خوبی نمایش داده و در آینده تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

مربی تیم ملی فوتسال ادامه داد : تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند و به همین خاطر کادر فنی تیم ملی برای اینکه ملی پوشان در آن رقابت‌ها موفق باشند با چند کشور معتبر اروپایی به صورت مستقیم صحبت‌هایی انجام داده است تا تیم ملی فوتسال قبل از شروع این بازی‌ها بتواند چند دیدار دوستانه انجام دهد.

با سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال برزیل، اسپانیا و پرتغال صحبت کردیم

سفال منش در پایان افزود: ما تیم ملی فوتسال ایران هستیم و همه تیم‌های قدرتمند جهان آرزو دارند که با تیم ملی ایران اردوی مشترک برگزار کنند. ما برای اولین بار خودمان به صورت مستقیم با تیم‌های مطرح جهان صحبت انجام داده ایم. به طوری که تا امروز با سرمربیان تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا و پرتغال صحبت‌هایی انجام داده ایم. همچنین با مسئول روابط توسعه فوتسال حوزه کشور‌های عرب زبان صحبت کردیم تا اردو‌های خودمان را در آنجا برگزار کنیم. ما نمی‌خواهیم حرفی بزنیم که به آن عمل نشود. همچنین به دنبال آن نیستیم که بیاییم بگوییم می‌خواهیم با ۲۰ تیم بازی کنیم و در آخر با هیچ کدام نتوانیم دیداری انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.