کد خبر : 215676
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 13:39
-

مخالفت فدراسیون فوتبال با دستیار خارجی برای تیم‌ملی فوتسال/ شمسایی استعفا می‌دهد؟

مخالفت فدراسیون فوتبال با دستیار خارجی برای تیم‌ملی فوتسال/ شمسایی استعفا می‌دهد؟

شمسایی سالها کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بود و پرافتخارترین فوتسالیست تاریخ فوتسال کشورمان است و افتخارات زیادی را کسب کرده است و به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شمسایی سالها کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بود و پرافتخارترین فوتسالیست تاریخ فوتسال کشورمان است و افتخارات زیادی را کسب کرده است و به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معرفی شد. البته شمسایی هفت سال قبل و در زمان ریاست علی کفاشیان هم کاندید این پست بود و حتی با افتخاری رئیس وقت کمیته فوتسال هم جلساتی داشت و به توافق رسید اما آن زمان سرمربی تیم تاسیسات دریایی بود و آنها اجازه جدایی به شمسایی ندادند و در آن مقطع نتوانست روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

در هفته های اخیر که فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران گرفت در نهایت شمسایی جایگزین محمد ناظم الشریعه شد که در سالهای اخیر افتخارات زیادی را کسب کرده بود اما در نهایت مدیران فدراسیون فوتبال با او قطع همکاری کردند. ناظم الشریعه در این سالها خدمات زیادی به فوتسال ایران داشت و توانست دوران خوبی را رقم بزند اما فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر و تحول داشت و در نهایت شمسایی را جایگزین او کرد اما به نظر می رسد باز هم شمسایی و تیم ملی از هم دور خواهند ماند.

وحید شمسایی با شعار تغییر نسل هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده گرفت و اعلام کرد آمده ام بسوزم تا نسل جدیدی را بسازم و می خواهم تیمی بسازم که به درد آینده فوتسال ایران بخورد. شمسایی آرزوهای زیادی با تیم ملی داشت و می خواست با تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام جهانی برسد و رسیدن به چنین جایگاهی را رویای خودش نامید اما به نظر می رسد فعلا بین او و تیم ملی فوتسال جدایی افتاده است.

آنطور که ما شنیده ایم وحید شمسایی با فدراسیون فوتبال برای همکاری به مشکل خورده است. شمسایی برای هدایت تیم ملی اعلام کرده که نیاز به دستیار خارجی دارد و فدراسیون فوتبال به او اعلام کرده است که نمی توانند مربی خارجی استخدام کنند و با این درخواستش موافقت نکرده اند. مشکل دیگری که وجود دارد مبلغ قرارداد شمسایی است و گویا او سالی یک میلیارد تومان برای هدایت تیم ملی از فدراسیون فوتبال درخواست کرده که چنین مبلغی به هیچ عنوان مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست. فدراسیون فوتبال به شمسایی اعلام کرده قرارداد ناظم الشریعه سالی ۳۰۰ میلیون تومان بوده و نهایتا می توانند ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر یعنی سالی ۴۰۰ میلیون به او پرداخت کنند و خیلی بعید است شمسایی با چنین مبلغی حاضر به کار کردن در تیم ملی باشد.

در حال حاضر اختلافات بزرگی بین شمسایی و فدراسیون فوتبال است و به نظر می رسد فاصله او و تیم ملی زیاد شده است و قرار است ظرف یکی دو روز آینده تکلیف شمسایی روشن شود اما اگر دیدید او از هدایت تیم ملی استعفا داد خیلی تعجب نکنید چرا که اختلاف بین شمسایی و فدراسیون فوتبال زیاد است و ممکن است این همکاری اصلا شکل نگیرد و فدراسیون فوتبال مربی دیگری را جایگزین او کند.

منبع:روزنامه گل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.