کد خبر : 215669
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 12:55
-

۱۸ کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!/ تمرین اجباری مسی‌ها با ماسک

۱۸ کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال!/ تمرین اجباری مسی‌ها با ماسک

در شرایطی که تست کرونای ۱۸ عضو تیم فوتسال مس سونگون مثبت شده، سازمان لیگ فوتسال بازی این تیم با گیتی پسند را تنها سه روز به تعویق انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز گذشته بود که با اعلام سازمان لیگ فوتسال، دیدار حساس دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه به یکشنبه هفته بعد موکول شد. علت این تصمیم، ابتلای تعدادی از بازیکنان و عوامل تیم مس به کرونا عنوان شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد حدود ۱۸ عضو تیم مس به کرونا مبتلا شده‌اند و تست اکثر بازیکنان این تیم مثبت بوده است. با این حال سازمان لیگ بازی با گیتی پسند را تنها سه روز به تعویق انداخته است.

تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی در روز یکشنبه باعث شد تا مسی‌ها باوجود ابتلا به کرونا از روز گذشته تمرینات خود را با ماسک آغاز کنند. بازیکنان مس دیروز وزنه زدند و قرار است امروز هم تمرینات تاکتیکی را در سالن از سر بگیرند؛ آن‌هم در شرایطی که هنوز بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا هستند.

از سوی دیگر، تیم مس مجدداً روز جمعه تست کرونا می‌دهد تا بعد از آن زمینه سفر به اصفهان و بازی با گیتی پسند را فراهم کند. در این شرایط مشخص نیست که اگر تست‌های روز جمعه مسی‌ها مثبت باشد، بازهم این دیدار که از آن به عنوان ال کلاسیکو فوتسال یاد می شود، برگزار بشود یا نه.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

گیتی به هر قیمت باید اول بشه بلاخره
هزینه کردن