کد خبر : 215749
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 17:42
-

روز اول هفته بیست و دوم لیگ‌برتر؛

پیروزی پرگل کراپ مقابل شهروند/ بازی شش امتیازی در زرند را فولاد برد/ شکست میلیمتری چیپس مقابل مقاومت البرز مدعی+ جدول

پیروزی پرگل کراپ مقابل شهروند/ بازی شش امتیازی در زرند را فولاد برد/ شکست میلیمتری چیپس مقابل مقاومت البرز مدعی+ جدول

روز اول از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با نتایج متفاوت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در اولین روز از ت و دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز سه دیدار در شهرهای الوند، زرند و کرج برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد. 

 

در دیدار تیم های کراپ الوند و شهروند ساری که به دلیل درگذشت پدر مالکان باشگاه با یک دقیقه سکوت آغاز شد، کراپ ابتدا به سه گل دست یافت اما تلاش مقابل شهروند باعث شد تا دو گل آن در نیمه اول جبران شود. شهروند ساری با شروع نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند اما در ادامه کراپ بار دیگر با تدابیر خوراکچی به بازی بازگشت و توانست با در دست گرفتن نبض بازی تعداد گل های خود را به عدد ۸ برساند و با سه امتیاز از این دیدار چشم به نتایج سایر رقبای خود در جدول بدوزد. 

 

در سالن انقلاب کرج چیپس کامل با زدن اولین گل به مقاومت حکایت از تیمی داشت که برای شگفتی‌سازی پای به زمین حریف مدعی خود گذاشته بود اما مقاومت توانست با دو گل نیمه اول را پیروز به رختکن برود. ماحصل ماراتون دو تیم در نیمه دوم گل‌های دیگری را نیز برای هر دو تیم به دنبال داشت که در نهایت منجر به پیروزی ۴ بر ۳ مقاومت البرز شد. 

 

در سالن دانشگاه آزاد زرند دیدار شش امتیازی فولادزرند مقابل زندی بتن کلاردشت برگزار شد. تیم رضا کردی در نیمه اول موفق به زدن ۳ گل پیاپی به حریف شمالی خود شد تا تیم حریف خیلی زود آرایش پاورپلی به خود بگیرد. با تمام تلاش زندی‌بتن در نهایت این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود زرندی‌ها به پایان رفت.

زندی‌بتن کلاردشت در نیمه دوم این بازی همچنان به تاکتیک ۵ نفره خود ادامه داد اما با دفاع منطقی زرندی‌ها و سردرگمی زندی‌بتن در جایگیری میان بازیکنان حریف در نهایت این بازی با پیروزی ۵ بر ۲ فولادزرند به پایان رسید‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.