کد خبر : 215706
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 10:18
-

نجاریان: همه منتظر نابودی شهروند ساری هستند

نجاریان: همه منتظر نابودی شهروند ساری هستند

سرمربی شهروند ساری از شرایط تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسعود نجاریان سرمربی باشگاه شهروند ساری ، اظهار کرد: وقتی که ابتدای فصل پنجره نقل و انتقالات تیم را می‌بندند دست آدم بسته می‌شود و دیگر کاری نمی‌شود کرد.

وی گفت: باشگاه به سختی در نیم‌فصل مبلغ مربوطه را واریز کرد و به ما اجازه دادند که یکی دو بازیکن جذب کنیم ولی خب خیلی دیر شده بود.

سرمربی جوان باشگاه شهروند ساری در خصوص مشکلات تیم و احتمال کناره‌گیری آنها از لیگ بیان کرد: قصد داشتیم در نیم‌فصل از لیگ کناره‌گیری کنیم اما در میان مسئولان مربوطه فقط آقای بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود خیلی به ما کمک کردند و نگذاشتند میانه‌راه از لیگ کنار بکشیم.

نجاریان با اشاره به اینکه حذف شهروند از لیگ‌برتر باعث خوشحالی خیلی‌ها خواهد شد، افزود: این موضوع باعث شادی خیلی‌ها خواهد شد و در شهر خیلی‌ها منتظر نابودی شهروند ساری هستند.

سرمربی باشگاه شهروندساری در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از جوان بودن تیمش گفت و بیان کرد: از تیم جوان ما انتظار زیادی نمی‌شد داشت؛ این فصل ما با بازیکنان خیلی جوان و کاملا بی‌تجربه وارد بازی‌ها شدیم.

وی افزود: ما با بچه‌های ۱۸ – ۱۹ ساله وارد بازی‌ها شدیم، تیم ما تیم جوانی بود و با همان بازیکنان امیدهای سال قبل وارد بازی‌های لیگ‌برتر کشوری شدیم که همه تیم‌ها با جذب بهترین‌ها وارد مسابقات شده بودند. کدام تیم چنین ریسکی می‌کند و در این سطح از بازی‌ها با بازیکنان جوان وارد مسابقات می‌شود!؟

نجاریان در پایان گفت: از کسی انتظاری نداریم و بالاخره بعد از حدود ۲۰ سال حضور در سطح اول فوتسال کشور، مدیران باشگاه، اول فصل به همه اعلام کردند که بیایید و کمک کنید و اگر کسی توانایی تیم‌داری را دارد بیاید و تیم را بگیرد و نگذارید این سهمیه بعد این همه سال از بین برود، ولی کسی پای کار نیامد.

حال شهروندساری بعد این همه سال خاطره‌سازی برای ساروی‌ها و حتی سایر شهرهای استان، نفس‌های آخر خود را می‌کشد و باید در ۵ بازی باقی مانده در تمام بازی‌ها پیروز خارج شود تا بتواند سهمیه لیگ‌برتری مرکز استان را حفظ نماید، شناسنامه فوتسال ایران در ساری نیاز به حمایت دارد تا در این بازی‌های باقی‌مانده بتواند خودش را در لیگ حفظ کند. کار سختی است، اما قطعا با حمایت همه‌جانبه می شود این قلعه را نابود نکرد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.