کد خبر : 215830
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 0:00
-

زرخانلی: شناخت کاملی از سپاهان داشتیم/ تیم ما برتر بود

زرخانلی: شناخت کاملی از سپاهان داشتیم/ تیم ما برتر بود

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به تساوی در بازی با سپاهان گفت: ما تیم برتر مسابقه بودیم و می‌توانستیم پیروز بازی باشیم اما متاسفانه این بازی پنجم یا ششم است که در ثانیه‌های پایانی مسابقه برد را با تساوی عوض می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،رضا زرخانلی بعد از تساوی یک بر یک مسابقه تیم‌های فوتسال فردوس قم و سپاهان اصفهان درباره این بازی اظهار داشت: بازی بسیار فنی و خوبی را شاهد بودیم و تیم سپاهان نیز در هفته‌های اخیر پس از نیم‌فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفته و هفته گذشته نیز چیپس کامل مشهد را با نتیجه خوبی برد و جایگاه خود را در جدول رده بندی بالا برد.

وی با بیان اینکه شناخت خوبی نسبت به سپاهان داشتیم افزود: ما به خوبی نسبت به تیم سپاهان از تفکرات کادر فنی گرفته تا نفرات این تیم شناخت خوبی داشتیم و می‌دانستیم سپاهان چه از نظر روحی و روانی و چه از نگاه فنی و تاکتیکی تیم آماده و خوبی است و ما با همین نگاه پا به میدان مسابقه گذاشتیم و نفرات ما بازی منطقی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی فردوس قم پیرامون روند بازی بیان کرد: ما در ابتدا روی نیمه دفاع می‌کردیم اما رفته رفته در شرایطی حریف را تحت فشار قرار می‌دادیم و موقعیت‌های مناسبی داشتیم اما متاسفانه یک پنالتی و نیز چندین موقعیت از جمله تک به تک بازیکن‌مان با دروازه‌بان حریف در نیمه دوم را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم افزود: متاسفانه این پنجمین یا ششمین بازی است که ما جلو هستیم اما در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض می‌کنیم و با این حساب ما دست کم در پنج بازی ۲ امتیاز از دست داده‌ایم که جمع آن می‌شود ۱۰ امتیاز که اگر ما این ۱۰ امتیاز را از دست نمی‌دادیم الان ۳۲ امتیازی و از همه تیم‌هایی که اکنون برای جایگاه ششمی تلاش می کنند بالاتر بودیم.

وی ادامه داد: اگر این بازی را می‌بردیم می‌توانستیم قدری وضعیت خود را بهبود ببخشیم و خودمان را ۲ پله بالاتر بکشیم و در بین تک‌رقمی‌های بایستیم اما نمی‌دانم به دلیل بی‌تجربگی است یا توان بدنی بازیکنان یا هر دلیل دیگری این اتفاق نیافتاد اما ما به آینده و بازی‌های پیش رو چشم دوخته‌ایم وامیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده جایگاه خود را جدول ارتقا بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۳۶

از کی تا حالا وقت کشی و بزن زیرش شده شناخت کامل و برتری نسبت به حریف.
حال ادم از بازیتون بهم میخورد

علی سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

بابا لازم نیست حالا فشاری بشی موقعیت ها رو اگر ببینی میفهمی دو تا تک به تک از دست دادن با یه پنالتی سپاهان اصلا موقعیت نداشت