کد خبر : 216034
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 21:34
-

بازهم سرنوشت جام به دیدار مس و گیتی پسند گره خورده است

بازهم سرنوشت جام به دیدار مس و گیتی پسند گره خورده است

برنده گیتی پسند و مس احتمالا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در سال‌های اخیر، تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند دو تیمِ سرآمدِ فوتسال ایران بوده و برای کسب جام رقابت داشته اند.
این دو تیم در فصل جاری هم از تیم‌های رده اولِ لیگ بوده اند؛ به طوری که هم اکنون، گیتی پسند با ۵۲ امتیاز در صدر جدول است و مس سونگون با ۴۸ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های دوم و سوم، در رده چهارم جدول قرار دارد.
حالا، قرار است این دو تیم در یک بازی معوقه از هفته بیست و دوم به مصاف هم بروند. دلیل تعویق آن مسابقه، کرونایی شدنِ مسی‌ها بود.
با بازی فردا که ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در اصفهان برگزار می‌شود، تمام تیم‌ها در تعداد بازی به عدد ۲۲ خواهند رسید. با توجه به اینکه تنها چهار هفته دیگر به پایان مسابقات مانده است، مسابقه فردا در تعیین قهرمان این فصل، نقشی مهم دارد؛ چراکه اگر گیتی پسند برنده شود، اختلاف این تیم با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌ها (کراپ الوند و مقاومت البرز با ۴۹ امتیاز) به ۶ امتیاز خواهد رسید؛ اما تساوی یا شکست گیتی پسند، رقابت را در صدر جدول سنگین نگه خواهد داشت؛ چرا که به جز این چهار تیم، حتی تیم سن ایچ ساوه که ۴۷ امتیاز دارد، ضلعِ پنجمِ مبارزه برای قهرمانی را شکل خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.