کد خبر : 216010
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 11:05
-

شمسایی: برای ماندن به هر قیمتی تلاش نمی‌کنم/با اتفاقاتی که رقم خورده است، زمان را از دست می‌دهیم

شمسایی: برای ماندن به هر قیمتی تلاش نمی‌کنم/با اتفاقاتی که رقم خورده است، زمان را از دست می‌دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: امیدوارم پنجشنبه روز خوبی برای فدراسیون فوتبال باشد چرا که من برای ماندن تلاش نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی ، درباره برنامه ریزی هایش برای تیم ملی فوتسال در شرایطی که اوضاع فدراسیون فوتبال بحرانی به نظر می‌رسد، گفت: اول از همه امیدوارم پنجشنبه روز بسیار خوبی برای فوتبال ما باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد چون تمام عشق مردم تیم‌های ملی و موفقیت ایران در عرصه‌های بین المللی ورزش است. (پنجشنبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری در مورد وضعیت شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون برگزار می‌شود)

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: تماشای بازی‌های لیگ برتر فوتسال برای ما اهمیت زیادی دارد و وقتی مسابقات عقب می‌افتد، می‌تواند تاثیرگذار باشد. باید یک ماه پیش از شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا لیست ۲۵ نفره بازیکنان را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم و اگر لیگ دچار تعویق شود، کار سخت خواهد شد. دوست نداریم هیچ بازیکنی از چشم بیافتد.

شمسایی خاطرنشان کرد: به مسیری که برای آماده سازی تیم ملی طراحی کردیم، پایبند هستیم. امیدواریم لیگ بدون مشکل و مصدومیت بازیکنان و ابتلای آنها به کرونا تمام شود. من آدم کاملی نیستم ولی به دنبال این هستیم که هر بازیکنی لایق تیم ملی باشد را دعوت کنیم.

وی درباره احتمال دعوت از بازیکنانی چون ابوالقاسم عروجی که دو سال به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش محروم بود و این محرومیت را پشت سر گذاشت، گفت: برای کاهش محرومیت عروجی از چهار سال به دو سال خودم شخصاً خیلی دوندگی کردم. عروجی دوپینگ نکرده بود و به خاطر مصرف یک داروی درمانی، تستش مثبت شد. کسانی که از اول کار برای عروجی وسط آمده بودند او را نابود کردند. باید بگویم درهای تیم ملی فوتسال روی همه باز است ولی با دیدگاهی جدید. شاید سیاست ما اشتباه باشد ولی پای حرفمان هستیم. بدون آنکه از بازیکنی اسم بیاورم، در تیم ملی تغییر نسل خواهیم داشت و پای بازیکنان جوان می‌ایستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: وقتی مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا را تماشا می‌کردم متوجه شدم برای پیاده کردن افکارمان زمان زیادی نیاز داریم. فوتسال اروپا فیزیکی و قدرتی شده است و تیم‌هایی که زمانی در دنیا درجه یک بودند، الان حرفی برای گفتن ندارند. مثلاً ایتالیا نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا در سال‌های گذشته، در همان مرحله اول حذف شد. اسپانیا دوباره به فینال نرسید. ما هم در صورت غفلت راحت از دور فوتسال خارج می‌شویم. تیم‌های درجه سه دنیا به تیم‌های درجه دو رسیده‌اند و تیم‌های درجه دو هم خود را به تیم‌های درجه یک نزدیک کرده‌اند. هر بازیکنی بتواند در این مسیر خودش را نشان بدهد، درهای تیم ملی به رویش باز خواهد بود.

شمسایی در ادامه در خصوص وضعیت امضای قراردادش و همچنین مربی اسپانیایی در این روزهای پر چالش فدراسیون فوتبال گفت: درباره اینکه قرارداد من امضا شده است یا نه، حرفهای زیادی گفته می‌شود. دوست دارم یک بار برای همیشه به این سئوال پاسخ بدهم. بنده روز ۲۹ دی با آقای عزیزی خادم صحبت کردم. بعد از آن، در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نام بنده به عنوان سرمربی تیم ملی رد شد. قرار شد راجع به جزئیات قرارداد از جمله دستیاران، مبلغ قرارداد و شرایط اردو جلسه‌ای با آقای کامرانی فر دبیر کل فدراسیون داشته باشیم. قبل از آن دو جلسه کامل با آقای اصولی سرپرست کمیته فوتسال برگزار کردم و در آن جلسه تمام جزئیات به توافق نهایی ختم و امضا هم انجام شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: در جلسه با آقای کامرانی فر هم برای تک، تک موارد جلو رفتیم و قراردادها رفت که امضا شود و پروسه اداری را طی کند. این را می دانم که تا الان هم بخشی از پروسه امضای قرارداد در فدراسیون جلو رفته است. درباره دستیار خارجی هم از روز اول با آقای عزیزی خادم و اصولی صحبت کردم تا بیت المال هدر نرود. یکسری مباحث مالی بود و قرار شد این بحث را کمی بالا، پایین کنیم اما با این اتفاقاتی که اخیراً رقم خورده است، زمان را از دست می‌دهیم.

شمسایی اظهار کرد: برای من فوتسال مهمترین بحث است. اگر بدانم کارایی دارم، سَرم را هم برای فوتسال می‌گذارم وگرنه اگر نتوانم، یک روز هم پایم را در فوتسال نمی‌گذارم. برای ماندن به هر قیمتی تلاش نمی‌کنم و دوست دارم عزتم حفظ بشود. امیدوارم در جلسه فردا همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. یکی دو ماه دیگر کار تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال، تیم بانوان، فوتبال ساحلی و همینطور تیم امید شروع می‌شود. نباید هیچ برنامه‌ای روی زمین بماند.

«آیا با این حساب میگوئل مربی اسپانیایی به پیشنهاد شما و فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت داده است؟» شمسایی در پاسخ به این سئوال گفت: ما با میگوئل صحبت کرده بودیم. فدراسیون باید وارد جزئیات شود. ما از نظر کاری، تاریخ حضور و قرارداد با میگوئل مذاکره کردیم و حالا فقط مباحث فدراسیون فوتبال می‌ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.