کد خبر : 216028
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 21:29
-

بازیکنان خارجی سطح لیگ را بالا می برند

عباسی : با برد مس هشتاد درصد راه قهرمانی را رفته ایم /این بازی خاص تر از دیگر بازی ها است

عباسی : با برد مس هشتاد درصد راه قهرمانی را رفته ایم /این بازی خاص تر از دیگر بازی ها است

بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان از بازی با مس گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سعید احمد عباسی، بازیکن تیم گیتی‌پسند در رابطه با شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند، اظهار کرد: تیم ما در سال جاری شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. هفته اول مسابقات را با باخت شروع کردیم، اما به کار خود ایمان داشتیم که در ادامه پیروزی‌های متداوم برای ما به دست آمد.

 

وی ادامه داد: در نیم فصل اول تنها یک باخت و یک تساوی داشتیم، در نیم فصل دوم برخلاف انتظار همه باختیم که بعد از آن شرایط را بهتر کردیم و درحال‌حاضر هم اگر بازی مقابل مس سونگون را با پیروزی پشت سر بگذاریم ۸۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده‌ایم.

 

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه طی چند سال اخیر بازی گیتی‌پسند و مس سونگون قهرمان لیگ را مشخص کرده است، تصریح کرد: در سال‌های قبل لیگ دو قطبی بود؛ اما امسال شرایط فرق کرده و در بازی با مس هر اتفاقی به جز پیروزی گیتی‌پسند رخ دهد، شانس قهرمانی چهار تیم دیگر بیشتر می‌شود. اگر موفق شویم مس را شکست دهیم، می‌توانیم اختلاف را با تیم دوم جدول زیاد کنیم و خیال ما از ادامه لیگ راحت می‌شود.

 

احمد عباسی اضافه کرد: برای مس سونگون تساوی و شکست فرق نمی‌کند؛ زیرا اختلافش با تیم صدرنشین زیاد و شانس این تیم برای قهرمانی روی کاغذ کم می‌شود. شرایط جدول بازی را حساس می‌کند، اما این رقابت به دلیل حضور ملی‌پوشان درگیری و هیجان بالایی دارد که برای مخاطب جذاب است.

 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا بازیکنان خارجی می‌توانند به رشد فوتسال ایران کمک کنند و بازیکنان خارجی مس سونگون خوب هستند یا خیر، گفت: لیگ فوتسال ایران جز چند لیگ برتر دنیا قرار دارد و بازیکنان خوبی داریم که اگر بازیکن خارجی بخواهد وارد لیگ ایران شود، باید سطح بالایی نسبت به بازیکنان کشورمان داشته باشد.

 

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: بازیکنان خارجی مس سونگون نشان دادند که سطح بالایی دارند. این تیم برای پر کردن جای بازیکنان مصدوم خود از بازیکنان خارجی استفاده کرد که جواب هم گرفته است.

 

احمد عباسی درخصوص حواشی همیشگی بازی با مس سونگون، اظهار کرد: همه مسابقات فوتسال درگیرانه است و حاشیه پیش می‌آید؛ اما بازی با مس سونگون خاص‌تر از دیگر بازی‌ها است؛ زیرا هر دو تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. بازیکنان هر دو تیم برای موفقیت تیم خود تلاش می‌کنند و امکان به وجود آمدن درگیری هم وجود دارد، اما بعد از سوت پایان بازی همه با هم رفیق هستیم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط پیش بیاید که تمام بازی‌های لیگ برتر فوتسال از شبکه‌های استانی هم که شده پخش شود تا مردم این رشته را ببینند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا رحمتی جمعه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

قهرمانی گیتی پسند البته با کمک کرونا مبارک باشد