کد خبر : 216121
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 - 23:07
-

جابری: جنجال‌ها نمی‌خوابید بازی را تعطیل می‌کردم/ کرونا دیگر باعث تعویق بازی‌های لیگ نخواهد شد

جابری: جنجال‌ها نمی‌خوابید بازی را تعطیل می‌کردم/ کرونا دیگر باعث تعویق بازی‌های لیگ نخواهد شد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: بالاخره پس از موافقت ایفمارک این بازی سخت را با تمام حواشی و جنجال‌هایش برگزار کردیم و خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری پس از برگزاری الکلاسیکوی فوتسال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیدار امروز خیلی دشوار بود البته با توجه به شرایط دو تیم در جدول تمامی عوامل بازی منتظر یک بازی سخت بودند، به‌همین دلیل نیمه‌اول بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم، در این نیمه حاشیه بیشتر از متن بازی بود و به منظور آرام کردن جو بازی با مدیران هر دو تیم یک جلسه فوری را برگزار کردم. 

 

وی افزود: اگر مدیران دو تیم شرط‌ها را قبول نمی‌کردند بازی را نیمه‌کاره می‌گذاشتیم، نیمه اول به مدت ۴۸ دقیقه به طول انجامید و حواشی مختلفی داشت. اما خوشبختانه پایانش خوش بود و در نهایت بازی بدون اتفاق بدی به خط پایان رسید. 

 

سرپرست سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد: در روز بیست و سوم بهمن‌ماه برای این بازی تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم و امروز بیست و نهم بهمن‌ماه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه گیتی‌پسند و مس سونگون به‌مصاف یکدیگر رفتند. ضمن اینکه طبق نظریه ایفمارک نیز مشکل ابتلای کرونا بازیکنان مس سونگون در این زمان حل شده بود و این تیم مشکلی برای برگزاری این بازی نداشت. 

 

جابری با اشاره به تعویق بازی گیتی‌پسند و مس سونگون و تأخیر یک هفته‌ای در پایان لیگ فوتسال، تصریح کرد: شنبه هفته بیست و سوم لیگ‌برتر با پنج دیدار آغاز می‌شود، اما دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون روز چهارم اسفندماه به مصاف رقبایشان خواهند رفت. 

 

وی در خصوص قوانین وضع‌شده جدید در تعویق مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: طبق آخرین تصمیم‌گیری‌ها اگر هر تیمی درگیر کرونا شود اما هشت نفر از بازیکنان آن شامل یک دروازه‌بان در سلامت کامل باشند باید بازی مورد نظر انجام شود. 

 

وی در واکنش به سوالی در رابطه با تغییرات مدیریتی فدراسیون فوتبال گفت: برای همه عزیزان در این حوزه آرزوی موفقیت و توفیق داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.