کد خبر : 216094
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 - 18:37
-

گیتی پسند برنده الکلاسیکو جنجالی/ جام قهرمانی به شاگردان کشاورز نزدیک شد

گیتی پسند برنده الکلاسیکو جنجالی/ جام قهرمانی به شاگردان کشاورز نزدیک شد

ال کلاسیکو فوتسال امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان مس سونگون ورزقان که دو بار به دلیل ابتلای بازیکنان مس سونگون به کرونا به تعویق افتاده بود در نهایت از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.

در نیمه اول هر دو تیم یک بازی محتاط را در دستور کار خود قرار دادند و سعی کردند ابتدا دروازه خود را بسته نگه داشته و سپس به گلزنی فکر کنند به همین دلیل کمتر شاهد موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه دو تیم بودیم. در نیمه اول جز چند درگیری و چند کارت زرد اتفاق مهم دیگری رخ نداد تا بازی با تساوی صفر صفر در این نیمه خاتمه یابد اما درگیری بازیکنان و نیمکت ها حسابی به چشم آمد.در این نیمه داوران ۶ کارت زرد به بازیکنان و کادر فنی دو تیم دادند.

در نیمه دوم روند بازی محتاط دو تیم ادامه داشت با این حال هر دو تیم به دنبال خلق موقعیت هایی برای رسیدن به گل بودند تا اینکه در دقیقه ۲۶ روی یک حرکت تیمی، محمدرضا سنگ سفیدی موفق شد طلسم دروازه ها را باز کرده و گل اول گیتی‌پسند را به ثمر برساند.

در شرایطی که مس سونگون برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد دقایقی بعد محمدرضا سنگ سفیدی گل دوم گیتی‌پسند و خودش را نیز به ثمر رساند تا کار مسی ها در این بازی سخت شود. پس از این گل شاگردان حمید بی غم دست به پاورپلی زدند اما در خلق موقعیت چندان موفق نبودند تا این گیتی پسند باشد که رو غفلت مس در پاورپلی، توسط سعید احمد عباسی به گل سوم برسد. در دقایق پایانی مس به یک گل رسید تا بازی سه بریک شده وبا همین نتیجه به پایان برس تا گیتی پسند با پیروزی در این بازی ۵۵ امتیازی شده و در آستانه قهرمانی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

روند داوری و جو میزبانی کاملا یه طرفه به سود تبانی پسند بود
لعنت به همشون