کد خبر : 216200
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 18:12
-

هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتسال؛

توقف کراپ مقابل زندی‌بتن در روز گل و پنالتی جنجالی/ فرش‌آرا در دربی مشهد دبل کرد/ سپاهان یقه مقاومت را گرفت+ جدول

توقف کراپ مقابل زندی‌بتن در روز گل و پنالتی جنجالی/ فرش‌آرا در دربی مشهد دبل کرد/ سپاهان یقه مقاومت را گرفت+ جدول

رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ‌برتر با انجام پنج بازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در بیست و سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و نتایج جالب توجهی در خلال این رقابت های حساس رقم خورد. 

در شمال تیم زندی بتن میزبان کراپ الوند بود. کلاردشتی‌ها در این بازی در نیمه اول با تک گل عالیقدر یک بر صفر بازنده به رختکن رفتند اما بلافاصله با شروع نیمه دوم با گل مراد ناظری بازی را به تساوی کشاندند. این پایان کار نبود چراکه تیم محمود خوراکچی برای حفظ جایگاه دومی خود در جدول رده بندی به آب و آتش می‌زد و بلافاصله نیز توسط مهدی جاوید به دومین گل خود در زمین حریف دست یافت. تیم رضا لک در ادامه بازی موفق شد گل دوم خود را وارد دروازه کراپ الوند کند و همچنین گل سوم را نیز به ثمر رساند که البته این گل با مشخص نبودن برخورد توپ به بازیکن مهاجم بر روی ارسال دروازه‌بان کلاردشتی‌ها باعث جنجال بزرگی شد که دقایق زیادی بازی را خواباند. این بازی در ادامه نیز جنجالی شد چراکه اعلام ششمین خطا برای کراپ الوند و پنالتی نقطه دوم باعث اعتراض شدید این بار میزبان و اخراج رضا سپندار شد. مهدی جاوید این پنالتی را برای کراپ تبدیل به گل کرد تا بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان برود. 

دربی دور برگشت مشهد امروز به میزبانی چیپس کامل در سالن کارگران برگزار شد دیداری که با حضور آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برگزار می‌شد. فرش‌آرا در این بازی در نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش افتاد و پاورپلی چیپسی‌ها در ادامه این نیمه نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

این بازی در نیمه دوم هیجان کاغذ به دیگری هم خود گرفت به گونه‌ای که محمد پیکان از چیپس کامل مشهد و سنگربان فرش‌آرایی‌ها در ادامه از بازی اخراج شدند. چیپس کامل با تمام توان خود ظاهر شد و توانست اولین گل را هم وارد دروازه همشهری خود کند‌ اما زمان کافی برای جبران نتیجه کسب حداقل امتیاز بازی را پیدا نکرد تا این بازی همچون دربی دور رفت به سود فرش‌آرا به پایان برود. 

فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان میزبان مقاومت البرز بود شاگردان علی افضل در این بازی در نیمه اول موفق به تحمیل برتری خود به حریف شده و با دو گل این نیمه راه به سود سپاهان به پایان بردند. تیم مقاومت البرز که با حضور در جمع چهار تیم بالای جدول امیدهای زیادی برای کسب سکو در لیگ داشت تلاش بسیار زیادی را در نیمه دوم برای رسیدن به امتیاز بازی انجام داد اما تنها به یک گل رسید و بازی را به حریف اصفهانی واگذار کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان برسد. 

در بازی تیم های سن ایچ ساوه و فولاد زرند ایرانیان سن‌ایچ خیلی زود موفق به زدن دو گل به زرندی‌ها شد و تلاش شاگردان رضا کردی در ادامه تنها یکی از این دو گل را جبران کرد تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود ساوجی‌ها به پایان برود.

نتایج کامل رقابت‌های امروز لیگ‌برتر به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.