کد خبر : 216245
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 22:43
-

صمیمی در گفتگو با Fut5al :

نایب قهرمانی کمترین لیاقت مس است/ اهانت؟ پرونده حواشی بازی با گیتی‌پسند را بسته‌ام/ مدیر ما بعد باخت مثل یک جنتلمن رفتار کرد

نایب قهرمانی کمترین لیاقت مس است/ اهانت؟ پرونده حواشی بازی با گیتی‌پسند را بسته‌ام/ مدیر ما بعد باخت مثل یک جنتلمن رفتار کرد

سنگربان مس سونگون ورزقان گفت: در شرایطی جدیدی که برای ما رقم خورده، نایب قهرمانی حداقل لیاقت مس در این لیگ خواهد بود.

علیرضا صمیمی پس از شکست مس سونگون مقابل گیتی‌پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی خوبی بود، دو تیم تلاش زیادی کردند اما هر چه از بازی گذشت بدن بازیکنان ما پس از آن شرایط اسفناک روزهای قبل تحلیل رفت و در نهایت بازی مهمی را واگذار کردیم که قهرمانی را امسال از کف ما درآورد. 

او افزود: قطعا هر صحبتی که الان در مورد این باخت انجام بدهیم توجیه تلقی می‌شود ولیکن مشکل داوری اتفاقی بود که با تمام احترامی که برای داوران خوب ایران قائل هستم باید در مورد برخی نفرات بگویم که در این بازی هم به ضرر ما عمل شد. 

سنگربان مس سونگون با اشاره به قضاوت علی حجی‌زاده داور دوم بازی با گیتی‌پسند گفت: باید بگویم که داوری ما متاسفانه مثل سطح فوتسال ما رشد لازم را نداشته و وقتی داوران بزرگی چون آقایان سهرابی، عرض‌پیما، نصیرلو و … را مرور می‌کنیم و با برخی داوران جدید قیاس می‌کنیم بیشتر به این فاصله پی می‌بریم. ایشان متاسفانه در بازی ما با کلاردشت هم اختلافی را با سرمربی ما پیش آورد که همان‌جا حلش کردیم اما در بازی اصفهان انگار این پرونده باز شده بود و بشدت تیم ما را عصبی کرد. 

او ادامه داد: هر قدر آقای سلیمانی که من داوری و مدیریت ایشان را در جریان قضاوت می‌پسندم خوب و مسلط عمل کرد، متأسفانه آقای حجی‌زاده پر اشتباه ظاهر شد و تمرکز ما را برهم زد که در نهایت ضربه بدی هم به ما زد. ما در شرایطی که دو بر صفر از حریف عقب بودیم یک پنالتی فاحش به سودمان حادث شد که متأسفانه در همین شرایط ایشان اعلام نکرد. در صورتیکه همین گل می‌توانست ورق را برگرداند. گناه کسی را سبک نمی‌کنم شاید هم ندید ولیکن اشتباهی کرد که شانس قهرمانی را از دست ما درآورد. 

صمیمی در پاسخ به اظهارات سرمربی تیمش که گفته بود حسن‌زاده به صمیمی توهین کرده است، نیز چنین گفت: هر چه بود گذشت و آن بازی تمام شد. من پرونده حواشی آن بازی را همانجا بستم و قصد پرداختن به اتفاقات و حواشی را ندارم. مهم این بود که ما بازی را ببریم که این اتفاق رخ نداد و با شکست، شانس تکرار چند باره قهرمانی از دست ما رفت. 

سنگربان مس در خصوص فضای رختکن تیمش پس از  شکست مقابل گیتی‌پسند نیز متذکر شد: واقعا غیرقابل توصیف است که بگویم همه بچه‌ها چقدر ناراحت بودیم و چه فضایی بر رختکن ما حاکم بود اما همین‌جا باید از آقای کافی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که واقعا مثل یک جنتلمن رفتار کرد و با صحبت‌هایش بچه‌ها را آرام کرد. ایشان خواست تا با تمام توان برای یک پایان خوب در لیگ امسال تلاش کنیم. همه تیم همان‌جا هم‌قسم شدیم تا شان مس را در در ادامه لیگ‌برتر امسال حفظ کنیم. 

علیرضا صمیمی خاطرنشان کرد: اینکه چه اتفاقات و اقداماتی باعث شد که ما امسال قهرمان نشویم را بعدا مفصل می‌توان به آنها اشاره کرد و درباره آن صحبت کرد اما اکنون هدفی جز کسب عنوان نایب قهرمانی برای مس نداریم و این عنوان را کمترین لیاقت تیم خود و هواداران خونگرم آذربایجان می‌دانیم.

گفتگو از: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.