کد خبر : 216250
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 8:06
-

خوراکچی: داور دو گل صحیح ما را مردود اعلام کرد/کراپ مظلوم واقع شد

خوراکچی: داور دو گل صحیح ما را مردود اعلام کرد/کراپ مظلوم واقع شد

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: داوران دیدار تیم ما مقابل زندی بتن نتواستند بازی را به خوبی مدیریت کنند و دو گل صحیح ما را مردود اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمود خوراکچی در مورد حواشی دیدار دو تیم کراپ الوند و زندی بتن کلاردشت از رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:  از ابتدای حضورم در فوتسال و یا دوران مربیگری ام روزهایی بوده که پیروزی ها و شکست هایی داشتم و گل‌های زیادی را دیدم اما تا به امروز هیچ وقت چنین صحنه هایی را  مشاهده نکرده‌ بودم.

وی افزود: در اواخر بازی که نتیجه تساوی ۲ بر ۲ بود تیم ما پاور پلی انجام داده و در یک لحظه دروازه بان زندی بتن توپ را دریافت کرد و بسوی دروازه ما پرتاپ می کند و آن توپ مستقیم وارد دروازه ما می شود اما داور بازی اعلام می‌‌‌کند این توپ به سر بازیکن حریف برخورد داشته و در نهایت توپ مستقیم را که هیچ برخوردی هم نداشت، گل صحیح اعلام می‌‌‌کند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت:  همین موضوع این بازی را برای مدت ۲۰ دقیقه به تشنج کشاند اما نکته ای که وجود دارد در نیمه اول هم داور دو گل صحیح کراپ را مردود اعلام کرد و فیلم آن موجود است تا کارشناسان داوری نظر بدهند. داوران این بازی زحمت خود را کشیدند اما نتوانستند این بازی را  به خوبی و مثل همیشه مدیریت کنند.

وی گفت: در این بازی کراپ  واقعا مظلوم واقع شد اما متاسفانه کاری هم از دست کسی بر نمی آمد. سازمان لیگ و کمیته داوران باید برای چند بازی باقی مانده در لیگ چاره ای بیاندیشند تا اینگونه حق تیم ها ضایع نشود.

خوراکچی در پاسخ به سوالی که بعضی از باشگاه ها مدعی هستند سالن زندی بتن غیر استاندارد است، گفت: این موضوع درست است اما جواب این سوال را باید سازمان لیگ بدهد که چگونه اجازه برگزاری در چنین سالن هایی را می دهد. اگر واقعا این تیم فاقد سالن استاندارد است باید سازمان لیگ، شهری را برای میزبانی این تیم معرفی کند مثل نساجی که در حال حاضر بازی هایش را در مشهد ادامه می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.