کد خبر : 216332
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 15:19
-

سلیمانی :یکی از بازیکنان به دلیل عدم اجازه باشگاه نتوانست در اردو حضور داشته باشد / زمان مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل روسیه نبود

سلیمانی :یکی از بازیکنان به دلیل عدم اجازه باشگاه نتوانست در اردو حضور داشته باشد / زمان مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل روسیه نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ضمن گلایه از زمان برگزاری بازی دوستانه با روسیه گفت: یکی از باشگاه ها بازیکن خود را در اختیار ما قرار نداد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ضمن گلایه از زمان برگزاری بازی دوستانه با روسیه گفت: یکی از باشگاه ها بازیکن خود را در اختیار ما قرار نداد.

 فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از دیدار دوستانه برابر روسیه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در حالی آغاز شد که پس از انجام تست کرونا، از لیست ۱۸ نفره، ۴ بازیکن کرونا داشته و به شهرهای خود بازگشتند. بازیکنان دیگری که دوره نقاهت خود را پس از ابتلا به کرونا پشت سر گذاشته بودند در کنار چند بازیکنی که مصدوم بوده، تمرینات خود را آغاز کردند. بر همین اساس ۴ بازیکن دیگر را به اردوی تدارکاتی دعوت کردیم که متأسفانه یکی از بازیکنان به دلیل عدم اجازه باشگاه خود نتوانست در اردو حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون اوج رقابت‌های لیگ فوتسال است و تیم‌ها برای صدرنشینی و کسب بهترین عنوان تلاش می‌کنند و خوب طبیعتاً برای بازیکنان برنامه ریزی دقیقی دارند. در این میان انجام دو دیدار دوستانه برابر روسیه باعث شد تا برخی از باشگاه‌ها بازیکن در اختیار تیم قرار ندهند. جا دارد از مدیرعامل‌های باشگاه‌هایی که نهایت همکاری را با تیم ملی فوتسال بانوان داشتند، تشکر و قدردانی کنم. تیم ملی برای یک کشور است و باید برای موفقیت و بهترین عملکرد آن، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. اکنون اوج مسابقات لیگ است و حساسیت بالاست و همه نگران سلامتی بازیکنان هستند. امیدوارم مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید و به تیم‌های خود بروند.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به برگزاری رقابتهای لیگ و فشردگی بازی‌ها، فکر می‌کنم زمان مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل روسیه نبود چرا که امکان دارد هر اتفاقی در این دو دیدار رخ دهد. به لحاظ فنی بارها اعلام کرده‌ام که زمان مناسبی برای حضور تیم روسیه در ایران نیست. ای کاش طوری برنامه ریزی بشود زمانی که تیم ملی فوتسال بانوان روسیه می‌آید، بتوانیم حداکثر برنامه ریزی و بهره بری را از انجام دیدارهای دوستانه داشته باشیم. امیدوارم ترتیبی داده شود که تاریخ ورود روسیه مورد خواست کادر فنی باشد و زمان حضورشان را با توجه به نیاز تیم ایران اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آمادگی بازیکنان گفت: ملی پوشان تمرینات خود را انجام می‌دهند. دروازه بانان خوب، جوان و با انگیزه‌ای داریم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سختی است و بهترین زمان هست که بازیکنان جوان خودشان را نشان بدهند.

وی گفت: اکنون زمان پوست اندازی تیم رسیده و باید به جوانگرایی روی آوریم. در بازی‌های تدارکاتی و دوستانه، به هیچ عنوان نتیجه برایمان اهمیت ندارد و فقط هدفمان کسب تجربه بازیکنان جوان است.

سلیمانی در پایان گفت: یک لیست ۳۰ نفره داریم تا بازیکنان را مرتب به اردو دعوت کنیم و در واقع استعدادیابی کنیم تا برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شوند. با برگزاری اردوهای مداوم، به بهترین شرایط ممکن بازگردیم و برای مسابقات مهم پیش رو آماده شویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.