کد خبر : 216452
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 14:19
-

جابری: همه باشگاه‌ها ملزم به رعایت ابلاغیه AFC هستند/مجوز زندی بتن را کمیته داوران تایید کرد

جابری: همه باشگاه‌ها ملزم به رعایت ابلاغیه AFC هستند/مجوز زندی بتن را کمیته داوران تایید کرد

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: طرح حرفه ای شدن باشگاه‌های فوتسال از سال ۲۰۲۳ اجرایی می شود همه باشگاه‌ها ملزم به رعایت آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری در مورد الزام  و اجرای  طرح صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های فوتسال اظهار داشت: این طرح قرار است از سال ۲۰۲۳ اجرایی شود اما تا به امروز هنوز نامه‌ای در مورد اجرای این طرح از سوی AFC به دست ما نرسیده است و اگر این طرح الزام به اجرایی شود، ملزم به رعایت و اجرای آن برای همه باشگاه‌های فوتسال هستیم.

وی افزود: بحث حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها خوب است اما متاسفانه همه باشگاه های ما به جز تعدادی کم امکانات و شرایط زیرساختی را برای حرفه ای شدن ندارند. این موضوع  می‌تواند مشکلاتی را در ابتدا برای همه باشگاه‌ها به وجود آورد، اما الزام این طرح برای آینده فوتسال ایران خوب است.

جابری تصریح کرد: در صورتی که این ابلاغیه به دست ما برسد، بلافاصله با همه باشگاه‌ها مکاتبه داشته و از آنها می‌خواهیم که الزامات AFC را‌‌‌‌‌‌‌‌ در جهت حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها که موارد گوناگونی از قبیل ثبت شرکت‌ها، موضوع درآمدها و سهامداران و سالن‌های اختصاصی و…  رعایت کنند.

دبیر و رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: البته ما در این سال‌ها هم یکسری الزامات را‌‌‌‌‌‌‌‌ از باشگاه‌ها درخواست داشتیم مثل  ثبت باشگاهها و یا صورتجلسه و مصوبات هیات مدیره و آخرین مجمع و… که باید به سازمان اعلام شود. ما در حال حاضر ۱۴ سالن داریم که ۷ سالن آن متعلق به دولت و ۷ سالن آن متعلق به باشگاه‌ها است.

جابری در پاسخ به سوالی که عده‌ای معترض هستند سازمان لیگ نباید اجازه بازی‌ها زندی بتن را‌‌‌‌‌‌‌‌ در کلاردشت قبول می‌کرد گفت: از  روز اول که زندی بتن وارد لیگ برتر شد، تصمیم سازمان لیگ این بود که بازی‌های این تیم در چالوس برگزار شود، اما این باشگاه درخواست داشت که بازیهایش در کلاردشت برگزار شود که من به صراحت اعلام کردم این موضوع در حیطه اختیارات کمیته داوران است و این کمیته برگزاری مسابقات این تیم را در کلاردشت تایید کرد.

وی در جواب به سؤال دیگری که آیا سازمان لیگ با توجه به اینکه امتیازات تیم‌های بالای جدول در لیگ برتر فوتسال نزدیک به هم است و این موضوع می تواند شائبه‌های تبانی را به وجود آورد قصد ندارد بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت همزمان برگزار کند، گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده قرار است دو هفته پایانی بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ که هفته بیست و پنجم و بیست و ششم است به صورت همزمان برگزار کنیم تا حقی از تیمی ضایع نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.