محمود خوراکچی با اشاره به تساوی تیمش مقابل زندی بتن کلاردشت در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت : در این دیدار خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی متاسفانه فرصت ها به گل تبدیل نشد .

وی افزود : بازیکنانم در این دیدار عالی ظاهر شدند و علیرغم زمین غیر استاندارد کلاردشت بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند و حتی باید برنده از زمین بازی خارج می شدند. 

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: داور دوم دیدار تیم ما مقابل زندی بتن نتواستند بازی را به خوبی مدیریت کنند و دو گل صحیح ما را مردود اعلام کردند.

خوراکچی گفت : در اواخر بازی که نتیجه تساوی ۲- ۲ دنبال می شد ، دروازبان زندی بتن توپ را به سوی دروازه ما پرتاپ کرد که بدون برخورد با کسی مستقیم وارد دروازه شد و متاسفانه داور اعتقاد داشت توپ به سر بازیکن حریف برخورد داشته و گل را صحیح اعلام کرد.

وی گفت : متاسفانه در نیمه نخست هم دو گل سالم ما مردود اعلام شد و فیلم بازی هست و کارشناسان داوری می توانند نظر بدهند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ گفت : در این دیدار کراپ مظلوم واقع شد و سازمان لیگ و کمیته داوران باید برای چند بازی باقی مانده در لیگ باید چاره اندیشی کنند تا حق تیم ها ضایع نشود

 تیم فوتسال کراپ الوند در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر در کلاردشت موفق شد زندی بتن این شهر را با نتیجه تساوی ۳-۳ متوقف کند. 

نماینده استان در جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور با کسب ۵۰ امتیاز و تفاضل گل پایین تر نسبت به سن ایچ ساوه در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام