کد خبر : 216442
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 13:04
-

سلیمانی:قرار نیست تیم ملی با بازیکنان ۱۸ و ۱۹ سال تمرینات خود را برگزار کند/ روی کم تجربگی و برخی اشتباهات گل خوردیم

سلیمانی:قرار نیست تیم ملی با بازیکنان ۱۸ و ۱۹ سال تمرینات خود را برگزار کند/ روی کم تجربگی و برخی اشتباهات گل خوردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از انجام اولین دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه که با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید گفت: پیش بینی بازی سخت را داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  فروزان سلیمانی؛ سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از انجام اولین دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه که با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید گفت: پیش بینی بازی سخت را داشتیم. تیم روسیه خیلی آماده و سرحال بود. این تیم خودش را برای جام ملتهای اروپا آماده می کند و از مهرماه اردوهای مستمر و مدونی را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به دلیل اینکه اکثرا درگیر بیماری کرونا بودند و پس از دوره نقاهت در اردو حضور داشته و تمرینات خود را از سر گرفتند، از لحاظ جسمانی آن آمادگی لازم را نداشتند.معتقدم این مسابقه بزرگترین مزیتی که داشت این بود که تجربه بازیکنان جوان در تیم بالا برود. اعتقاد دارم که از بازیهای دوستانه با برنامه ریزی درست می توان بهترین بهروری را داشت تا نتیجه ای مطلوب به دست آورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه بیان کرد: واقعیت این است که تیم ایران برای اینکه به هماهنگی برسد نیاز به اردوی های مستمر و بلند مدت و کار بیشتر دارد. ما ۵ جلسه تمرینی برگزار کردیم که از این تعداد جلسه تمرینی، سه جلسه با ۱۰ بازیکن تمرینات برگزار شد. قصد بهانه تراشی نداریم اما واقعیت این است که نیاز به کار بیشتر داریم و باید به بازیکنان جوان میدان بدهیم تا به هدف اصلی خود که حضوری پرقدرت و آماده در رقابتهای آسیایی است، برسیم.

سلیمانی گفت: بازیکنان تلاش کردند و در خیلی مواقع فشار آوردند اما روی کم تجربگی و برخی اشتباهات گل خوردیم. از باشگاههایی که به تیم ملی بازیکن دادند و کمک کردند تشکر می کنم. متاسفانه سه بازیکن از یک باشگاه خواستیم که در اختیارمان قرار ندادند. اما در هر حال امیدوارم بازیکنان با انگیزه بازی بهتری در روز چهارشنبه داشته باشند.

وی در ادامه در خصوص دعوت از بازیکنان جوان در اردوهای تیم ملی فوتسال افزود: دوستانی که منتقد هستند که چرا جوانگرایی انجام نشده باید بگویم که قرار نیست که تیم ملی فوتسال با بازیکنان ۱۸ و ۱۹ سال تمرینات خود را برگزار کند. ما از بازیکنان دهه ۷۰ که بسیار خوب هستند، استفاده کرده و وارد میدان بین المللی کردیم تا تجربه کسب کنند. اینها زمانی که در زمین بازی اولین بازی ملی خود را انجام می دهند یعنی به آنها تاکنون فرصت داده نشده است. بحث تیم ملی بسیار مهم است و باید ایجاد انگیزه کرد تا بازیکنان با تلاش و پشتکار بهترین عملکرد را از خود داشته باشند. اکنون دروازبان زیر ۱۸ سال در اردو حضور دارد. ما در کنار بازیکنان جوان از با تجربه ها نیز استفاده می کنیم. باید حمایت و کمک کنیم تا تیم ملی خوب و قوی داشته باشیم.

سلیمانی در پایان گفت: با یک یا دو بازی نمیشود بازیکنان را محک زد و باید به آنها فرصت داد تا بهترین عملکرد را در یک پروسه زمانی بلند مدت داشته باشند. بازی تدارکاتی بیشتری به دور از کسب هر نتیجه ای باید برگزار کرد تا در نهایت تیم آماده ای برای بازریهای آسیایی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خاتون سه شنبه , ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

خانوم سلیمانى!!! الان بازیکن متولد ٧٠ یعنى ٣١ ساله اونوقت شما به این بازیکن میگویى جوان؟؟!!! دقیقا میشه بگید در چند سالگى از این بازیکنان متولد ٧٠ میخواهید استفاده کنید؟!! واقعا براى تیم ملى بانوان متاسفم که فرد بى سوادى مثل شما سرمربى آن هستید!!!