کد خبر : 216422
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 9:23
-

کاکائو" به عنوان مدیر فنی می‌آمد خیلی بهتر بود

شمس: به دلیل مشکلات مالی ، آوردن مربی خارجی سخت است / از صحبت‌های من سوء برداشت شده است

شمس: به دلیل مشکلات مالی ، آوردن مربی خارجی سخت است / از صحبت‌های من سوء برداشت شده است

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال زمانی آنقدر پول داشت که می‌توانست مربی خارجی بیارود، اما با این وضعیت و امکاناتی که در حال حاضر پیدا کرده، آوردن مربی خارجی سخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال زمانی آنقدر پول داشت که می‌توانست مربی خارجی بیارود، اما با این وضعیت و امکاناتی که در حال حاضر پیدا کرده، آوردن مربی خارجی سخت شده است.

وی ادامه داد: منظور من این بود که اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم بهتر است به عنوان سرمربی یا مدیر فنی به ایران بیاید، نه به عنوان کمک مربی و تمرین دهنده. ما در ایران به اندازه کافی کمک مربی و تمرین دهنده داریم. از طرفی اگر “کاکائو” به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه می‌آمد خیلی بهتر بود. چرا کسی که به عنوان سرمربی سابق قزاقستان است باید به عنوان کمک مربی به ایران بیاید؟

وحید شمسایی بعد از اینکه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران انتخاب شد اعلام کرد که یک مربی تمرین دهنده اسپانیایی را به کادر فنی خود اضافه خواهد کرد. شمسایی در نهایت با میگوئل آندرس مربی سابق بارسلونا به توافق رسید و قرار شد این مربی به ایران بیاید.

بعد از این انتخاب، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مصاحبه‌ای از جذب مربی خارجی برای تیم ملی انتقاد کرد و گفت که ایران خودش مربیان و مدرسان بزرگی دارد و با وجود آن‌ها نیازی به مربی تمرین دهنده خارجی در تیم ملی نیست. بعد از این صحبت‌ها وحید شمسایی امروز اعلام کرد چند ماه پیش شمس در کمیته فنی، “کاکائو” مربی برزیلی کویت را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد کرده بود تا این برزیلی سرمربی تیم‌های پایه ایران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.