کد خبر : 216434
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 11:04
-

حرف برای گفتن خیلی دارم

کشاورز:می‌خواستم پاسخ دیگران را بدهم، اینجای جدول نبودیم/ توانستیم در بخش تاکتیکی پیشرفت خوبی داشته باشیم

کشاورز:می‌خواستم پاسخ دیگران را بدهم، اینجای جدول نبودیم/  توانستیم در بخش تاکتیکی پیشرفت خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد حاشیه‌های قبل و بعد این دیدار و مصاحبه‌های سرمربی تیم مس سونگون تصریح کرد: حرف برای گفتن خیلی دارم، خیلی زیاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: اگر از ابتدای فصل می‌خواستم پاسخ دیگران را بدهم، در حال حاضر اینجای جدول نبودیم و آرامشی که الان داریم را نداشتیم.

«محمد کشاورز» در خصوص شرایط تیم گیتی پسند اصفهان، اظهار داشت: شرایط کلی تیم خوب است و بچه‌ها با انگیزه و با نشاط تمرین می‌کنند و خدا را شکر تا اینجای فصل هم عملکرد مناسبی داشتیم. در بخش تاکتیکی که موضوع خیلی مهمی برای ما بوده، توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم. به طور کل از وضعیت تیم رضایت کامل دارم. 

وی خصوص پیروزی ارزشمند  تیمش در دیدار حساس مقابل مس سونگون گفت: بازی با مس سخت و پر فشار بود. در نیمه نخست بازی فیزیکی و پرتنش دنبال شد و مباحث فنی کمرنگ بود، اما در نیمه دوم زمانی که توانستیم مسایل حاشیه‌ای را کنترل کنیم و با تسلط به مسایل فنی به طور کامل بازی را در اختیار گرفتیم و در نهایت موفق شدیم با یک بازی برتر و روان تیم مس سونگون را شکست دهیم. ضمن خسته نباشید به تیم مس و با تمام احترامی که برای آنها قائل هستم، ما مستحق پیروزی بودیم و اگر بازیکنانمان یک مقدار بیشتر دقت می‌کردند، می‌توانستیم تعداد گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد حاشیه‌های قبل و بعد این دیدار و مصاحبه‌های «حمید بی‌غم» سرمربی تیم مس سونگون تصریح کرد: حرف برای گفتن خیلی دارم، خیلی زیاد. اما اهل حاشیه نیستم و سعی می‌کنم در فضای آرام و بدون حاشیه کارم را جلو ببرم. اگر از ابتدای فصل تا الان می‌خواستم درباره هر مصاحبه صحبت کنم و جواب حرف‌ها را بدهم، در حال حاضر اینجای جدول نبودیم و آرامشی که الان داریم را نداشتیم.

کشاورز در مورد احتمال قهرمانی زودهنگام گیتی پسند و اینکه می‌گویند این تیم را باید از الان قهرمان لیگ برتر بدانیم، بیان کرد: شرایط بسیار خوبی داریم اما صحبت از قهرمانی خیلی زود است و اینکه بخواهیم خودمان را از الان قهرمان بدانیم، صحبت ساده‌لوحانه‌ای است. راجع به این مسأله هم با بچه‌ها صحبت کردم و خدا را شکر با گروه و بازیکنان حرفه‌ای طرف هستم که شرایط را به خوبی درک می‌کنند و با شور و اشتیاقی که از بازیکنانم می‌بینم، اطمینان دارم که تا آخر لیگ، تمام تلاششان را خواهند کرد. 

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز خودمان را برای بازی با تیم خوب شهروند ساری آماده می‌کنیم و اطمینان داشته باشید که با تمام توانمان در این بازی حاضر خواهیم شد و حتما به دنبال کسب نتیجه مناسب در این دیدار هستیم.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در حال حاضر با ۵۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد. این تیم با یک بازی کمتر نسبت به سن ایچ، در فاصله ۵ امتیازی با تیم‌ تعقیب‌ کننده است و در صورت پیروزی برابر شهروند ساری می تواند فاصله خود را بیشتر کند. گیتی پسند علاوه بر بازی با شهروند، سه دیدار دیگر پیش روی خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید سه شنبه , ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

بهتره فیلم بازی با مس رو دوباره ببینند و در جریان باشن ک تمامی بازیکنان تیم ملی با رو در روی چ بازیکنانی بودن