کد خبر : 216431
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 10:43
-

گیتی پسند در ساری به قهرمانی نزدیک تر می شود؟!

گیتی پسند در ساری به قهرمانی نزدیک تر می شود؟!

در دیدار معوقه هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در دیدارهای معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال فردا تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

 

در دیدار معوقه هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون به مصاف رقبای خود می‌روند.

شهروند ساری – گیتی پسند اصفهان

در اولین بازی فردا تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ باید رو در روی شهروند ساری قرار بگیرد. این بازی به میزبانی شهروند و در سالن شهید سید رسول حسینی برگزار می‌شود. شاگردان محمد کشاورز بعد از پیروزی در دیدار آخر برابر مس سونگون ۵۵ امتیازی شدند.

تیم فوتسال شهروند ساری هم که وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد با ۱۱ امتیاز قعرنشین جدول است و از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

مس سونگون – راگای تهران

در دیگر بازی فردا تیم فوتسال مس سونگون قهرمان ۴ دوره لیگ برتر از ساعت ۱۶ باید در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف راگای تهران برود. مسی‌ها که شانس قهرمانی را از دست داده اند برای کسب نایب قهرمانی تلاش می‌کنند. آن‌ها تا قبل از بازی فردا با ۴۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی می‌توانند تا رده سوم جدول بالا بیایند.

همچنین تیم فوتسال راگای تهران هم تا قبل از بازی با مس سونگون با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. این تیم هم اگر می‌خواهد در لیگ برتر بماند باید در ۴ دیدار باقی مانده نهایت امتیاز را به دست آورد.

هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و سه شنبه (پنجم و دهم اسفند) برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.