کد خبر : 216500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 17:55
-

روز پایانی هفته بیست و سوم لیگ‌برتر؛

گیتی‌پسند به قهرمانی نزدیکتر شد/ مس با پیروزی نفس‌گیر به رده دوم رسید

گیتی‌پسند به قهرمانی نزدیکتر شد/ مس با پیروزی نفس‌گیر به رده دوم رسید

روز پایانی رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتسال با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در روز پایانی بیست و سومین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز دو دیدار در شهرهای تبریز و ساری برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد.

در سالن پورشریفی تبریز مس سونگون ورزقان که هفته گذشته در بازی حساس خود مقابل گیتی پسند تن به شکست داده بود برابر راگا شهرری قرار گرفت. شاگردان حمید بی‌غم در نیمه اول برای باز کردن دروازه حریف خود را به آب و آتش زدند اما درخشش هادی شجاع دروازه‌بان این تیم باعث شد تا این گلر پرانگیزه یک پنالتی نقطه یک و دو پنالتی نقطه دوم را سیو کند.

گل زودهنگام راگا شهرری در ابتدای نیمه دوم حکم شوک بازی را برای مس سونگون داشت و این تیم برای تعویض نتیجه سراسر حمله شد و موفق شد با دو گل دوباره نبض کار را در دست بگیرد.

بی‌احتیاطی حمید احمدی در ادامه این نیمه باعث کارت زرد دوم او شد تا مس سونگون در این بازی حساس لحظات پرالتهابی را تجربه کند. مس در این دو دقیقه گلی را دریافت نکرد اما در ادامه بازی ۵خطا شد و ۱۵ثانیه به پایان یک پنالتی نقطه دوم را به حریف داد. این توپ گل نشد تا مس در لحظاتی که نفس‌ها در سینه حبس شده بود دروازه اش را بسته نگاه داشته و با برتری دو بر یک به رده دوم جدول صعود کند. 

در ساری و سالن سید رسول حسینی شهروند میزبان گیتی پسند اصفهان بود. حضور تماشاگران در سالن ساری باعث دیرتر آغاز شدن این بازی شد. شاگردان محمد کشاورز در نیمه اول با ارائه فوتسالی منطقی موفق شدند تا دو گل را وارد دروازه ساروی‌ها کنند.

گیتی‌پسند اصفهان که برای دستیابی به قهرمانی زودهنگام نیاز به سه امتیاز بازی داشت در ادامه بازی در نیمه دوم به گل سوم هم رسید و علیرغم دریافت یک گل از ساروی‌ها توانست برتری خود را تا پایان حفظ کند و با پیروزی سه بر یک ساری را ترک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.