کد خبر : 216557
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 17:55
-

روز اول هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر؛

کامبک سه امتیازی فرش‌آرا مقابل سپاهان/ شکست سنگین چیپس با اصرار بر پاورپلی در زرند+ جدول

کامبک سه امتیازی فرش‌آرا مقابل سپاهان/ شکست سنگین چیپس با اصرار بر پاورپلی در زرند+ جدول

روز اول از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال آقایان در دو شهر مشهد و زرند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در اولین روز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دو دیدار در شهرهای مشهد و زرند برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد.

در مشهد و در سالن شهید بهشتی فرش آرا میزبان سپاهان اصفهان بود در روزی که جدال دو تیم با توجه به جایگاه شان در جدول رده بندی شش امتیازی بود ابتدا فرش را با تک گل قدرت بهادری پیش افتاد اما در همان نیمه اول با دو گل سپاهانی‌ها بازنده به رختکن رفت.

در این بازی که با کارت های متمادی داور همراه شده بود فرش آرا در نیمه دوم کامبک جالب توجه ای زد و موفق شد ابتدا بازی را به تساوی کشاند ه و سپس بر روی یک اشتباه عجیب بازیکن سپاهان در شرایط عبور این تیم از خطای پنجم از روی نقطه دوم پنالتی بازی را ۳ بر ۲ به سود خود تمام کند و سه امتیاز حساس را از آن خود کند. 

 

در زرند کرمان در روزی که رضا کردی به دلیل اتمام مرخصی خود با کمیته ملی المپیک قطر با زرندیها خداحافظی کرده بود این تیم موفق شد با نتیجه ۷ بر یک از سد چیپس کامل بگذرد و شکست سنگینی را به مشهدی‌ها تحمیل کند. در این بازی فولاد زرند مالک مطلق توپ و میدان بود و چیپس که اصرار زیادی بر سیستم پاورپلی داشت برخلاف شکست‌های گذشته خود که نمایش پرفروغی داشت این بازی تسلیم محض حریف خود شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

ادم کور از تلویزیون هم میفهمید داور چه خطاهایی به سود فرش ارا میگیره.
داوری های فوتسال واقعا فاسدن