کد خبر : 216626
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 11:06
-

نظارت ویژه سازمان لیگ بر هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال

نظارت ویژه سازمان لیگ بر هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال

سازمان لیگ برتر هفته های پایانی لیگ برتر نظارت ویژه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آرش جابری در ارتباط با هفته‌های باقی مانده لیگ برتر فوتسال توضیح داد: پنج بازی از هفته بیست و چهارم باقی مانده که سه‌شنبه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود. سپس با برگزاری هفته‌های بیست و پنجم و بیست و ششم در روزهای یکشنبه ۱۵ اسفند و جمعه ۲۰ اسفند، لیگ به اتمام می‌رسد. 

وی درباره اینکه آیا کمیته ویژه‌ای برای نظارت روی هفته‌های باقی‌مانده در نظر گرفته شده است، گفت: دیدارهای باقی‌مانده برای تعیین تکلیف تیم‌های اول تا پنجم و دو تیم سقوط کننده دارای اهمیت است. قطعا لحظه به لحظه بازی‌ها را رصد کرده و عزیزان ما در مجموعه حراست، کمیته انضباطی، اخلاق و سایر ارکان نظارتی فدراسیون فوتبال یار و یاور ما هستند. کمیته داوران سعی دارد بهترین داورانش را گلچین کند و ما هم از بهترین نمایندگان خود استفاده خواهیم کرد. امیدواریم مسابقات در صحت و سلامت به پایان برسد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد اینکه آیا مسائل مربوط به تبانی احتمالی و اینگونه مسائل را به دقت رصد خواهند کرد، اظهار داشت: قطعا این کار را انجام می‌دهیم. نیمه اول و دوم بازی‌ها به ویژه در هفته پایانی را همزمان آغاز خواهیم کرد. نمایندگان کمیته‌‌های انضباطی، اخلاق، حراست، داوران، سازمان لیگ و … همه در مسابقات حاضر شده و فیلم‌ دیدارها را هم با جدیت پس از پایان آنها بازبینی خواهیم کرد. امیدوارم موارد خاصی اتفاق نیفتد اما رویه فدراسیون فوتبال نشان داده اگر موردی باشد، برخورد مُکفی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

یه فکری با حال داوران و ناظران پولکی بکنین