کد خبر : 216706
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 9:59
-

خودزنی در فوتسال زنان به سبک کرونایی

خودزنی در فوتسال زنان به سبک کرونایی

دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان برابر روسیه در حالی برگزار شد که بعد از مثبت شدن تست کرونای برخی از اعضا کادر فنی تیم ملی، باز هم در این دیدار حضور یافتند. بعد از این مسابقه، تست کرونای بیشتر بازیکنان باشگاه نصر فردیس نیز مثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته گذشته دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان ایران برابر روسیه برگزار شد که ملی‌پوشان در هر ۲ دیدار نتیجه را واگذار کردند. اما پیش از این دیدار حاشیه‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه برخی از سرمربیان تیم‌های باشگاهی، بدلیل جلوگیری از مصدومیت، بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار ندادند.

تیم مس رفسنجان سه بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار تیم ملی قرار نداد، اما تیم نصر فردیس هفت بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار داد و یک بازیکن آن نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار برابر روسیه حضور یابد.

اما در این میان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان با وجود مثبت بودن تست کرونا در دیدارهای تدارکاتی برابر روسیه حضور یافتند و همین امر سبب شد تا بیشتر بازیکنان تیم ملی نیز به کرونا مبتلا شوند.

همچنین بیشتر مبتلایان و مصدومان بازیکنان تیم نصر فردیس هستند که این امر سبب اعتراض کادر فنی و مدیرعامل این باشگاه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خاتون یکشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

چرا وقتى سرمربى تیم ملى کرونا داشته در بین بازیکنان حاضر شود؟؟!!!! مگر این تیم سرپرست و مدیر ندارد؟!! الان خانم سلیمانى و سرپرست تیم ملى پاسخگوى بازیکنان بیمار و باشگاه هاى آنها هستند؟!! چرا خانم سلیمانى و کمیته بانوان پاسخگو نیستند؟!!!