کد خبر : 216722
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 8:08
-

از مرد اخلاق دیروز تا مربی موفق امروز

از مرد اخلاق دیروز تا مربی موفق امروز

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با هدایت کاپیتان با اخلاق سال‌های نه چندان دور خود در آستانه سومین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در صورت پیروزی در دیدار روز سه‌شنبه برابر زندی‌بتن کلاردشت می‌تواند بعد از چهار سال دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. این تیم اصفهانی در سال ۹۵ قهرمان ایران شد اما بعد از آن مس سونگون موفق شد چهار قهرمانی متوالی به دست آورد. حالا مس با ۵۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده گیتی‌پسند است اما با توجه به بازی‌های گیتی‌پسند و اختلافی که وجود دارد، به نظر نمی‌رسد که حتی خود مسی‌ها هم امیدی به قهرمانی داشته باشند.  

گیتی‌پسند در این چهار سال همواره مدعی قهرمانی لیگ بود اما هیچوقت نتوانست قهرمان ایران شود تا اینکه باشگاه به فکر بازگرداندن کاپیتان سابق خود، البته این بار در قامت سرمربی افتاد.

این کاپیتان سابق کسی بود که در سال ۹۵ کاپ قهرمانی تیمش را بالای سر برد و برای بردن قهرمانی از روی نیمکت هم انگیزه بسیار بالایی داشت. این نام آشنا برای کسی نیست جز «محمد کشاورز». کسی که در دوران بازیگری عنوان مرد اخلاق فوتسال ایران را یدک می‌کشید، حالا باید در لباس مربی‌گری هم شایستگی‌های خود را نشان می‌داد. 

کشاورز فصل گذشته پس از جدایی از گیتی‌پسند، هدایت راگا شهر ری را بر عهده گرفت و توانست با این تیم تازه لیگ برتری و بازیکنانی نه چندان شناخته شده نتایج بسیار قابل قبولی بدست آورد. او در فصل گذشته نشان داد که در مربی‌گری‌ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازگشت قهرمان به اصفهان؛ از مرد اخلاق دیروز تا مربی موفق امروز

مسوولان باشگاه گیتی‌پسند نیز که می‌خواستند نوار قهرمانی‌های متوالی مس را قطع کنند، رو به بازیکن وفادار خود آوردند و این بار او را برای هدایت نیمکت تیم خود انتخاب کردند. البته کشاورز هم می‌دانست که در این فصل کار بسیار سختی دارد اما او می‌دانست که باید برای قهرمانی چه کند. 

قرمزپوشان اصفهانی در این فصل از لیگ برتر توانستند با گلزنی‌های بسیار زیاد و نتایج خوبی که به دست آوردند، خود را در بالای جدول ببینند. ثبات تیمی آن‌ها در این فصل نشان از انگیزه بالای این تیم برای قهرمانی می‌داد و در ادامه نیز روند رو به رشد گیتی‌پسند نشان داد که مسوولان باشگاه انتخاب درستی برای نیمکت خود در این فصل داشتند.

شاگردان کشاورز تا اینجای کار از ۲۳ بازی ۵۸ امتیاز بدست آوردند. آن‌ها در حال حاضر بهترین آمار گلزنی را در اختیار خود دارند. گیتی‌پسند ۱۱۶ گل زده و ۴۴ گل خورده دارد و تفاضل گل آن‌ها عملکرد فوق‌العاده این تیم را در این فصل نشان می دهد. البته این آمار می‌تواند تا پایان فصل بهتر هم شود. 

حالا گیتی‌پسندی‌ها تنها به ۳ امتیاز بازی روز سه‌شنبه نیاز دارند تا سومین قهرمانی خود را در ادوار لیگ برتر جشن بگیرند و کشاورز هم می‌تواند اولین قهرمانی خود را در قامت مربی بدست آورد تا برای شروع این راه پر فراز و نشیب، شروع فوق‌العاده‌ای داشته باشد.  

بازگشت قهرمان به اصفهان؛ از مرد اخلاق دیروز تا مربی موفق امروز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

تا ببینی تعریف از اخلاق چیه؟
این اقا صد تا رنگ داره یکسال با خیانت همین مرد اخلاق گیتی پسند قهرمان نشد
لطفا کمی چشمانتان را باز کنید