کد خبر : 216742
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 14:14
-

علیرضا عسگری در گفتگو Fut5al :

قهرمانی پرید چون هیچ وقت تیم مس کامل نبود/ گیر بودن سالن چیپس لگنم را از جا درآورد/ بی‌غم بدشانس است

قهرمانی پرید چون هیچ وقت تیم مس کامل نبود/ گیر بودن سالن چیپس لگنم را از جا درآورد/ بی‌غم بدشانس است

بازیکن مصدوم مس سونگون گفت: این فصل قهرمانی را از کف دادیم چون هیچ وقت یک تیم کامل را برای یک بازی در اختیار نداشتیم و هر یک بازی چندین و چند مصدوم و محروم داشتیم.

علیرضا عسگری پس از عمل جراحی لگن آسیب دیده خود در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: اتفاق نادر و بدی برای من رخ داد که از بدشانسی من بود. در بازی با چیپس کامل تا آمدم در جا بچرخم کف پایم به دلیل گیر بودن کف‌پوش سالن در زمین گیر کرد و بدنم از داخل لگن چرخید طوری که حس کردم لگنم از جا بیرون آمد و دوباره سر جایش برگشت. لیگامنت داخلی لگنم پاره شده بود و به همین خاطر روز گذشته شش ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

او افزود: طوری که متوجه شدم انگار لیگامنت مفصل ران از داخل لگن پاره شده بود که توسط پزشک جراح ترمیم شد و  سر استخوان لگنم را نیز برای رفع مشکل پیش آمده تراشیده‌اند. عمل سنگینی بود اما شکر خدا دکتر از این عمل جراحی راضی بود. طبق گفته ایشان باید یک ماه و نیم با عصا راه بروم تا نقاط ترمیمی جوش بخورد و بعد از عکسبرداری و تایید پزشک باید تمرینات فیزیوتراپی و حرکت درمانی خود را شروع کنم.

بازیکن مس سونگون ورزقان از دست رفتن قهرمانی تیمش را بدشانسی خطاب کرد و گفت: ما امسال واقعا بد آوردیم چون هیچ زمانی کامل نبودیم و این بدشانسی حمید بی‌غم بود. اگر از قبل از پارگی رباط صلیبی فرهاد فخیم هم نگاه کنید، انواع و اقسام اتفاقات ناگوار گریبانگیر ما شد و در نهایت هم قهرمانی از دست ما رفت. ما در این فصل هیچ‌گاه مقابل تیم‌های بزرگ و رقبای خود به لحاظ نفری کامل نبودیم.

عسگری با اشاره به پیروزی سخت مس مقابل راگای شهرری در هفته گذشته متذکر شد: وقتی قهرمانی از دست رفت به نوعی انگیزه تیم انگار هم رفته چون عادت بچه‌های ما فقط قهرمانی بوده و فاصله‌ای که با صدر رخ داد عملا انگیزه را گرفته بود و به همین خاطر کار مقابل راگا سخت شد. البته که دو پنالتی ما مقابل راگا گل نشد و توپ های ما وارد دروازه این تیم نشد والا مس توانایی پیروزی پرگل را هم داشت.

او ادامه داد: خدا را شکر که این بازی را بردیم چون اکنون کسب مقام نایب قهرمانی برای ما مهم است و باید تیم با تمام توانش به این عنوان دست پیدا کند. همه عوامل باشگاه از ابتدا تاکنون زحمت خود را کشیده‌اند و انشاالله که با مقام نایب قهرمانی بتوانیم آماده شویم تا فصل آینده دوباره قهرمانی را به مردم عزیز آذربایجان بازگردانیم. هنوز هم همه چیز دست مس است تا بتوانیم حداقل نایب قهرمانی را بدست بیاوریم. امیدوارم بازیکنان ما این هفته مقابل حفاری هم موفق باشند و به خوبی سایر بازی‌های باقیمانده را هم پشت سر بگذاریم.

این بازیکن گلزن مس در خصوص آینده خود در این تیم نیز خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست ولیکن انشاالله اگر سال آینده در مس بودیم قول می‌دهیم که برای قهرمانی دوباره بجنگیم. فعلا که روی تخت بیمارستان هستیم و احتمالا چهارشنبه با نظر دکتر مرخص خواهم شد و برای استراحت و طی دوره درمان به کرمان خواهم رفت.

عسگری در خاتمه گفت: باید از مهندس کافی مدیربت باشگاه مس و همه عزیزانی که طی مدت مصدومیت و بستری شدنم به من روحیه دادند هم تشکر کنم و انشاالله که بتوانم به زودی عملکرد همیشگی خودم را درون زمین داشته باشم.

مصاحبه: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۳

دیگه هتریک نمیکنید 🤣🤣