کد خبر : 216894
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 11:20
-

عراقی‌زاده در گفتگوی تفصیلی با Fut5al :

از انتقادات دلسرد نشدیم و قهرمان شدیم/ پلی‌آف به ضرر گیتی‌پسند بود/ در صورت توافق با کشاورز تمدید می‌کنیم

از انتقادات دلسرد نشدیم و قهرمان شدیم/ پلی‌آف به ضرر گیتی‌پسند بود/ در صورت توافق با کشاورز تمدید می‌کنیم

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: در چهار سالی که قهرمان نشدیم انتقادات زیادی شد اما دلسرد نشدیم و طبق برنامه‌ای که دنبال می‌کردیم مجددا قهرمان شدیم.

محمدحسین عراقی‌زاده پس از قهرمانی زودهنگام گیتی‌پسند در لیگ‌برتر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: حقیقتا ابتدا باید این قهرمانی را به هواداران عزیز و مردم شریف اصفهان، همه عزیزان مجموعه گیتی‌پسند و خصوصا بازیکنان و کادرفنی تبریک بگویم. قهرمانی گیتی‌پسند جدای از تلاش تک تک اعضاء باشگاه و همدلی مدیران مجموعه، شهری و استانی، به دلیل حمایت و پشت گرمی مردم خونگرم اصفهان بود که این انرژی را از جانب آنها احساس می‌کردیم و در شرایطی که از حضورشان به دلیل شرایط کرونا بی نصیب بودیم، خدا را شکر جواب محبتشان را با قهرمانی دادیم.

*استانداردهای حرفه‌ای‌سازی را داریم

او با بیان اینکه مجموعه گیتی‌پسند در چهار سال اخیر هرگز امید خود را از دست نداد، متذکر شد: ما در باشگاه بزرگ گیتی‌پسند از سال۸۹ که وارد عرصه ورزش و رشته‌های مختلف شدیم، هر ساله با برنامه‌ریزی جلو رفتیم و می‌بینید که اکنون وقتی AFC یکسری از موارد را در جهت حرفه‌ای سازی اعلام می‌کند ما نقصی نداریم چون مسائل مالی و حقوقی، جلسات هیات‌مدیره و … شفاف و به گونه‌ای است که هیچگونه مشکلی نداریم چون زیرساخت‌ها را مطابق برنامه‌های پیش‌بینی شده فراهم کرده‌ایم.

*هیات‌مدیره انتقاداتی می‌کرد اما دلسرد نشدیم

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند ادامه داد: ما هر سال طبق برنامه‌ریزی و فقط برای قهرمانی جلو آمدیم و بنا به آمار از سال۸۹ تا ۱۴۰۰ همواره میان سه تیم بالای جدول و غالبا در رده اول و دوم بوده‌ایم. در سال‌های اخیر هم هر بار که جام از دست‌مان رفت دلسرد نمی شدیم؛ اگرچه شاید در هیات‌مدیره انتقاداتی می‌شد که حق هم داشتند اما ما پاسخگو بودیم و گفتیم سال بعد می‌آییم با تلاش بیشتر حق‌مان را بگیریم و به حمدالله دوباره این اتفاق رخ داد.

*پلی‌آف به ضرر گیتی‌پسند تمام شد

عراقی‌زاده با اشاره به اینکه در چهارسال اخیر برگزاری پلی‌آفی لیگ به ضرر گیتی‌پسند تمام شده، گفت: ما غیر از سال ۹۶ که لیگ‌برتر به صورت دوره‌ای برگزار شد، در سه سال اخیر تنها در پلی‌آف که دو بازی نهایی تکلیف جام را مشخص می‌کرد به مس سونگون که رقیب قابل احترام ما است بازی را واگذار کردیم. در حقیقت پلی‌آف به ضرر ما شد در حالی که در شرایط دوره‌ای لیگ، گیتی‌پسند همواره یک تیم موفق و مدعی بود.

*همواره یک قطب از دوقطبی‌های قهرمانی لیگ بوده‌ایم

او با مرور ادوار مختلف لیگ از سال۸۹ و دو قطبی‌های ماهان- گیتی پسند، گیتی‌پسند- منصوری و مس- گیتی‌پسند افزود: تمام سال‌های فعالیت باشگاه گیتی‌پسند را که نگاه کنید، یک قطب و پای ثابت قهرمانی فوتسال تیم گیتی‌پسند بوده است. در پنج سال اخیر هم میان ما و باشگاه مس که از دوستان خوب و رقیب قابل احترام ما به عنوان یک باشگاه دولتی بزرگ هستند و زحمت هم می‌کشند، رقابت خوبی شکل گرفت. البته که امسال هم تیم‌های سن‌ایچ و کراپ که مثل ما خصوصی هستند تا هفته‌های آخر تلاش کردند، مقاومت البرز هم تلاش کرد ولی در آخر باز کار به دو تیم مس و گیتی‌پسند ختم شد. اضافه شدن مدعیان جام باعث رونق فوتسال کشور ما می‌شود.

*حواشی الکلاسیکو شیرینی فوتسال است

قائم‌مقام گیتی‌پسند در خصوص کمتر بودن حواشی دوئل‌های امسال مس سونگون و گیتی‌پسند در لیگ امسال، تصریح کرد: به نظر من باز هم حواشی داشت اما مدل حاشیه‌ها فرق می‌کرد. به نظر من حاشیه‌های بازی این دو تیم جذاب و طبیعی است همانطور که در تمام کشورهای دنیا و لیگ های دیگر نیز دو تیمی که رقیب‌های سنتی باشند دارای این حواشی هستند. مهم این است که بازی با سلامت برگزار شود و این اتفاقات میان دو تیم ازشیرینی‌های فوتسال است.

*کشاورز زمان بازیکنی هم باهوش بود

عراقی‌زاده به اشاره به کسب قهرمانی تیمش با محمد کشاورز کاپیتان گیتی‌پسند در آخرین قهرمانی سال۹۵ نیز خاطرنشان کرد: محمد کشاورز حتی زمانی که کاپیتان ما و تیم‌ملی هم بود بازیکن باهوشی بود و هم داخل و هم بیرون از زمین را به اصطلاح جمع می‌کرد. وقتی هیات‌مدیره ما برنامه‌های ایشان را برای امسال بررسی کرد به این نتیجه رسید و حس کرد که ما با محمد کشاورز قهرمان می‌شویم. الحق و الانصاف هم کشاورز آمد و با آرامش کار کرد، با بچه‌ها رفاقت کرد و مجموعه تیم را با هم همراه کرد. در عین حال برای موفقیت چرخ دنده‌های زیادی باید بچرخند که توفیق حاصل شود و نباید از حمایت‌های هیات‌مدیره گروه گیتی‌پسند، هیات‌مدیره باشگاه، کادر و بازیکنان، دستیاران و… فراموش کرد.

*در صورت توافق تمدید می‌کنیم

او در پاسخ به ادامه همکاری گیتی‌پسند با کشاورز نیز گفت: با محمد کشاورز پس از جلسه هیات‌‌مدیره باشگاه جلسه خواهیم داشت و ظرف دو سه روز آینده با ایشان مذاکرات خود را برای تمدید انجام خواهیم داد و اگر به توافقات لازم برسیم، قطعا با ایشان ادامه می‌دهیم.

*برگزاری جشن با ۳۰درصد ظرفیت در صورت مجوز ستاد کرونا

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند از تلاش برای انجام جشن قهرمانی با حضور تماشاگران اصفهانی خبر داد و تاکید کرد: حقیقتا حضور هوادار در سالن که دست ما نیست و اگر آقایان در ستاد ملی کرونا مجوز بدهند تا بتوانیم حداقل ۳۰درصد سالن را پر کنیم این آمادگی را داریم تا با هماهنگی سازمان لیگ جشن قهرمانی را با حضور یکسری از هواداران داخل سالن انجام بدهیم و روز ۲۰ اسفند را در کنار مقامات و مسئولان استانی و کشوری به یادماندنی‌تر کنیم.

*منتظر اعلام برنامه AFC هستیم

عراقی‌زاده در خاتمه یادآور شد: مسابقات جام باشگاههای آسیا قرار است که سال آینده به میزبانی امارات برگزار شود و طبق استعلامی که آقای جابری از AFC کرده منتظریم تا برنامه‌ریزی کنیم تا انشاالله در آنجا هم عملکردی مطابق با شان فوتسال ایران داشته باشیم. باید همین جا هم از رسانه‌ها که فوتسال را پوشش دادند، از صدا و سیما، خبرگزاری ها و … تشکر کنم که اگر این رسانه‌ها نباشند چراغ ورزش خاموش است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

با کریمی مرد سایه هاتون تمدید کنین دوباره قهرمان میشین دیگه مربی نمیخاین خخخخخخخخخخخخخ