کد خبر : 216900
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 13:08
-

کشاورز: چالش سختی را انتخاب کردم/ بازیکنانم بامعرفت و مسئولیت‌پذیر بودند/ بین دستیاری تیم‌ملی و سرمربیگری گیتی‌پسند، حس کردم اینجا موثرتر هستم

کشاورز: چالش سختی را انتخاب کردم/ بازیکنانم بامعرفت و مسئولیت‌پذیر بودند/ بین دستیاری تیم‌ملی و سرمربیگری گیتی‌پسند، حس کردم اینجا موثرتر هستم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از قهرمانی تیمش در لیگ‌برتر گفت: اول فصل یک چالش سخت را انتخاب کردم و می‌دانستم که گیتی‌پسند باشگاه بزرگی است و توقع‌ها از این تیم بالاست اما خدا را شکر توانستیم قهرمان لیگ شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی برابر حریف خود موفق شد در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی لیگ‌برتر را بدست آورد تا «محمد کشاورز» در اولین فصل حضور خود روی نیمکت این تیم، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جای بگذارد.

کشاورز در ابتدای فصل هم از تیم‌ملی برای حضور در کادرفنی پیشنهاد داشت و هم از گیتی‌پسند. او رفتن به اصفهان را به رفتن به جام‌جهانی ترجیح داد تا علاوه بر قهرمانی در این تیم در زمان بازیکنی، قهرمانی در قامت سرمربی را نیز تجربه کند.

او از همان ابتدا می‌دانست کار سختی دارد چرا که پیش از این تیم مس سونگون چهار قهرمانی متوالی بدست آورده بود و کمتر کسی ریسک موفق نشدن در گیتی‌پسند را قبول می‌کرد اما کشاورز این پیشنهاد را قبول کرد و در آخر هم توانست با یک آمار خیلی خوب تیمش را برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر قهرمان کند.

کشاورز در خصوص این فصل از لیگ برتر و قوبل کردن این چالش گفت: اول فصل یک چالش سخت را انتخاب کردم و می‌دانستم که گیتی‌پسند باشگاه بزرگی است و توقع‌ها از این تیم بالاست. خودم را برای یک سال سخت آماده کرده بودم و انصافا هم سال سختی بود. در لیگ امسال تا هفته بیست و یکم، پنج تیم مدعی قهرمانی بودند و لیگ اصلا قابل پیش‌بینی نبود اما خدا را شکر عملکرد قابل قبولی داشتیم و توانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، برسیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم کم نوسان‌ترین تیم لیگ بودیم و توانستیم دو هفته زودتر قهرمان شویم. این اتفاق خیلی کم رخ می‌دهد. در برخی آیتم‌ها خیلی خوب بودیم. بیشترین گل زده و کمترین شکست در لیگ که اتفاق خیلی خوبی بود. اگر اشتباه نکنم تنها سالی بود که توانستیم به قهرمانی زودهنگام برسیم. همیشه تیم‌ها هفته آخر قهرمان می‌شدند اما با تلاش بازیکنان توانستیم این اتفاق را زودتر رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد پیشنهاد تیم‌ملی بیان کرد: در آن مقطع فکر می‌کردم که می‌توانم به گیتی‌پسند بیشتر کمک کنم. از «سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی وقت تیم ملی هم تشکر می‌کنم که در آن زمان به من پیشنهاد داد اما در آخر گیتی‌پسند را انتخاب کردم.

کشاورز در مورد جوانگرایی تیمش در این فصل اظهار داشت: عمیقا به جوان ها اعتقاد دارم. آن‌ها امسال در کنار با تجربه‌های تیم کمک زیادی به تیم کردند و دست ما را گرفتند. از این جوان‌ها رضایت کامل دارم. در هر بازی که به آن‌ها میدان دادیم، سود بردیم. آینده برای آنهاست. البته نباید از این موضوع غافل شویم که این بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه رشد کردند.

وی در خصوص نبود تماشاگران در لیگ برتر فوتسال نیز گفت: تماشاگران روح فوتسال هستند و نبود آن‌ها یک حلقه مفقوده است. البته بحث کرونا وجود داشت و سلامتی انسان‌ها از همه‌چیز واجب‌تر است اما در همه سالن‌ها به خصوص اصفهان دلمان از نبود تماشاگران می‌گرفت. وقتی هفته گذشته به ساری رفتیم و سکوهای خالی سالن را دیدیم به شخصه دلم گرفت و امیدوارم هر چه زودتر کلک این ویروس منحوس کنده شود تا دوباره شاهد حضور تماشگران باشیم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: به باشگاه اعلام کردند که سال آینده این مسابقات برگزار می شود. میزبان این‌ رقابت‌ها امارات است و گیتی‌پسند می‌داند که کار بسیار سختی دارد. این باشگاه سابقه حضور در رقابت‌های بین‌المللی را دارد و این موضوع خیلی به پیشرفت کار کمک می‌کند. گیتی‌پسند در این مسابقات نماینده ایران نامیده می‌شود و باید از فوتسال کشورمان دفاع کند.

کشاورز در پایان گفت: جا دارد از تک تک بازیکنان پر تلاش و با معرفت گیتی‌پسند تشکر کنم که بسیار مسوولیت‌پذیر بودند. از همکاران خودم در کادر فنی که خیلی پر تلاش بودند و بدون ادعا فقط به دنبال کمک به تیم بودند، تشکر می کنم. از تیم سرپرستی و پشتیباتی که تلاش زیادی برای تیم کردند، ممنون هستم. از مجموعه باشگاه گیتی‌پسند و در راس آن هیات مدیره به خصوص «علی جنتی» رییس آن تشکر می‌کنم که همیشه با تمام وجود در کنار ما بودند. در پایان نیز این قهرمانی شیرین را به مردم خوب اصفهان و ۳۵۰۰ پرسنل زحمتکش مجموعه بزرگ گیتی‌پسند که دعای خیرشان همیشه بدرقه راهمان بوده، تقدیم می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

اینجا احمق های بیشتری رو میتونستی گول بزنی