کد خبر : 217000
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 21:07
-

مدیرعامل زندی‌بتن در گفتگو با Fut5al :

هیچ چیز را فدای فوتبال پاک نمی‌کنیم/ برای رتبه‌ای در شان کلاردشت می‌جنگیم/ حرف‌های نگفته زیادی دارم

هیچ چیز را فدای فوتبال پاک نمی‌کنیم/ برای رتبه‌ای در شان کلاردشت می‌جنگیم/ حرف‌های نگفته زیادی دارم

صابر زندی گفت: در دو هفته آخر لیگ‌برتر با تمام وجود بازی خواهیم کرد و هیچ چیز را فدای فوتبال پاک نخواهیم کرد.

صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: فصل پر فراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشتیم و شرایطی را در اولین سال حضور در لیگ‌برتر تجربه کردیم که بعضا غیرقابل پیش‌بینی و عجیب بود اما در نهایت باعث پخته‌تر شدن تیم ما و تجربه‌‌اندوزی شد. 

 

او با اشاره به دو بازی سنگین تیمش مقابل کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: این بازی‌ها در مقابل بازیکنان نامدار فوتسال ایران و تیم‌های قابل احترامی که برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیدند، انگیزه دوچندانی برای بازیکنان ما داشت و به همین خاطر هم بازی‌های جذابی از کار درآمد که تماشاگرپسند شد ضمن اینکه بازیکنان و کادر ما تمام توان خود را گذاشتند. 

 

مدیرعامل زندی‌بتن کلاردشت در خصوص دو بازی حساس باقیمانده تیمش با تیم‌های راگا و ملی حفاری اهواز که امتیازات آن نقش مهمی در تعیین تکلیف سقوط‌کنندگان به لیگ یک خواهد داشت، متذکر شد: قطعا بازی‌هایی از این دست همواره حساس است ولیکن برای ما فوتبال پاک شرط است و فرقی نمی‌کند حریف چه تیمی است. برای تصاحب رتبه‌ای در شان کلاردشت مثل گذشته با قدرت بازی می‌کنیم و به این حواشی توجهی نداریم. 

 

صابر زندی در خصوص اینکه سرنوشت بقای شهروند ساری به عنوان دیگر سهمیه استان مازندران بستگی به نتایج دو بازی باقیمانده زندی‌بتن دارد نیز تصریح کرد: به طور حتم تیم ریشه‌دار شهروند ساری نه تنها مورد احترام ما بلکه مورد احترام همه اهالی لیگ‌برتر فوتسال ایران است و آرزو می‌کنم این تیم پرهوادار مازندران بتواند ماندگار شود. همه تیم‌های لیگ برای ما قابل احترام هستند و امیدوارم همگی در هفته‌های آتی موفق باشند. 

 

مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت در پاسخ به سوالی در خصوص میزان حمایت مدیران استانی و شهری کلاردشت از این تیم تازه لیگ‌برتری شده گفت: فعلا قصد صحبت در این خصوص را ندارم، انشاالله تیم بتواند در اولین سال حضور در لیگ‌برتر رتبه‌ای در خور نام و شان کلاردشت بدست بیاورد. حرف‌های نگفته زیادی دارم که بعدها خواهم گفت ولیکن الان دغدغه‌ای جز یک پایان خوب در لیگ‌برتر ۱۴۰۰ ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.