محمود خوراکچی  با اشاره به دیدار تیمش مقابل چیپس کامل مشهد در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: در این دیدار به دنبال کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بازی هستیم .

وی با اشاره به اینکه دو هفته پایانی لیگ برتر از حساسیت های بالایی برخوردار است ، افزود: فرصت اشتباه نداریم و باید برای رسیدن به رتبه دوم جدول از این دیدار برنده خارج شویم و منتظر از دست دادن امتیاز از سوی رقبا باشیم .

خوراکچی با بیان این که تیم های مس سونگون ، مقاومت البرز و سن ایچ ساوه در کنار کراپ از شانس بالایی برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر برخوردارند،  افزود :  بدون شک دیدارهای دو هفته از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال کراپ با اشاره به پیروزی ارزشمند هفته گذشته شاگردانش مقابل سن ایچ ساوه افزود : خوشبختانه بازیکنانم در دیدارهای حساس از جان مایه می گذارند و برتری مقابل سن ایچ که حریف مستقیم ما برای نایب قهرمانی بود ارزشمند بود.

خوراکچی اظهار امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند با برتری در دو دیدار آینده مقابل رقبا و از دست دادن امتیاز توسط تیم های دیگر نماینده استان بتواند در دومین فصل حضور در لیگ برتر عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

تیم فوتسال کراپ الوند در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ فردا در مشهد میهمان چیپس کامل این شهر خواهد بود.