کد خبر : 217089
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 12:45
-

ناظم الشریعه: در ایران سر نخواستن من دعوا است!/ قرار است ساختار فوتسال عراق را ترمیم کنم

ناظم الشریعه: در ایران سر نخواستن من دعوا است!/ قرار است ساختار فوتسال عراق را ترمیم کنم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است در ایران کسی با او همکاری نمی‌کند و به همین خاطر می‌خواهد به عراق برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین وضعیت خود در تیم ملی عراق گفت: بحث ما در عراق کلی است و فقط مربوط به تیم ملی بزرگسالان نمی‌شود، بلکه قرار است ساختار فوتسال عراق را چه از نظر زیرساخت و چه از نظر استعدادیابی بازیکن ترمیم کنیم. تا امروز ۳ جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال عراق انجام دادم و قرار است تا ۲ روز آینده به این کشور سفر کرده و صحبت‌های نهایی را انجام دهم.

محمد ناظم الشریعه که در جمع ۱۰ مربی برتر سال ۲۰۲۱ فوتسال جهان قرار داشت، بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی و حذف ایران مقابل قزاقستان، مورد انتقاد بعضی از کارشناسان قرار گرفت. در نهایت فدراسیون فوتبال ایران به همکاری با ناظم الشریعه پایان داد و وحید شمسایی را به جای او انتخاب کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: فعلا که در ایران سر نخواستن من دعوا است و من تصمیم گرفتم دور از ایران کار کنم. هر چند فوتسال عراق با ایران اصلا قابل قیاس نیست، اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم هر آنچه از دستمان بر می‌آید را به کار بگیریم. همچنین قرار است به غیر از میشائیل پطروس، ۳ نفر دیگر هم با من در کادر فنی عراق کار کنند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان تا کنون موفق شده ۲ بار با تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. همچنین او در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا توانست با ایران مقام سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.