کد خبر : 217057
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 9:27
-

با قرارداد سه ساله

ناظم الشریعه همه کاره توسعه فوتسال عراق برای حضور در جام جهانی

ناظم الشریعه همه کاره توسعه فوتسال عراق برای حضور در جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از جدایی از این تیم همانند سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در آستانه عقد قرارداد با یک تیم خارجی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از جدایی از این تیم همانند سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در آستانه عقد قرارداد با یک تیم خارجی است.

شهرزاد مظفر بعد از قهرمانی به همراه تیم ملی فوتسال بانوان ایران در جام ملت های آسیا و جدایی از این تیم راهی کویت شد و با تیم ملی فوتسال این کشور قرارداد بست. البته فعالیت های این مربی تنها به تیم ملی ختم نمی شود و او پایه گذار لیگ برتر فوتسال بانوان در رده های سنی مختلف بود و یک برنامه جامع برای اجرا به منظور توسعه فوتسال در کشور کویت به فدراسیون فوتبال این کشور ارایه داد. حالا این اتفاق برای ناظم الشریعه در حال رخ دادن است و او بعد از جدایی از تیم ملی فوتسال ایران در آستانه عقد قرارداد با تیم ملی فوتسال عراق قرار دارد.

بر اساس خبرهای رسیده او تا ۴۸ ساعت دیگر راهی بغداد خواهد شد تا قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال عراق برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتسال این  کشور نهایی کند. او در کنار هدایت تیم ملی فوتسال عراق برنامه جامعی را برای فوتسال در این کشور به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این کشور ارایه داده است که قرار است بر اجرای آن نظارت داشته باشد.

هم چنین قرارداد ناظم الشریعه با فدراسیون فوتبال عراق ۳ ساله خواهد بود تا او با آسودگی خاطر برنامه های خود را برای تحول در تیم ملی فوتسال عراق آغاز کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

ناظم الشریعه اگر توسعه میفهمید ۴ تا جوان بِه تیم ملى اضافه میکرد نه اینکه بعد از ۵ سال بازیکن ٣٧ ساله را به تیم ملى دعوت کند اینا همه شعار هست بعد از ٣ سال دست از پا دراز تر به ایران بر میگردد