کد خبر : 217186
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 11:47
-

تغییر رئیس هم مشکل را حل نکرد / مربیان ملی همچنان بدون قرارداد!

تغییر رئیس هم مشکل را حل نکرد / مربیان ملی همچنان بدون قرارداد!

یکی از ایرادها اعضای هیئت‌رئیسه به عملکرد عزیزی خادم، عدم انعقاد قرارداد با مربیان تیم‌های ملی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی در زمان ریاست شهاب عزیزی خادم هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان را بر عهده گرفت. البته پس از تغییراتی که در رأس فدراسیون فوتبال به وجود آمد و اعضای هیئت‌رئیسه به عزل موقت عزیزی خادم رأی دادند، شمسایی برای ادامه همکاری با میرشاد ماجدی جلسه برگزار کرد.

در آن جلسه حضور دستیار اسپانیایی در تیم ملی فوتسال کشورمان منتفی و قرار شد قرارداد شمسایی و دستیاران ایرانی‌اش تا پایان مسابقات لیگ امضا شود تا اردوهای تیم ملی ایران برای حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در دستور کار قرار گیرد. روز گذشته در خبری که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد، زمان برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان ۲۲ اسفندماه اعلام شده بود. این در حالی است که هنوز قرارداد وحید شمسایی نهایی نشده است.

رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ از تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه اول این رقابت‌ها با قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه است و اولین بازی تیم ملی فوتسال کشورمان با مالدیو در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه خواهد بود.

یکی از ایرادها اعضای هیئت‌رئیسه به عملکرد عزیزی خادم، عدم انعقاد قرارداد با مربیان تیم‌های ملی بود و حالا با وجود اینکه ۲۰ روز از عزل او می‌گذرد، اما هنوز اعضای هیئت‌رئیسه نتوانسته‌اند قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان را نهایی کنند. شنیده می‌شود قرارداد علی صانعی سرمربی تیم جوانان و دیگر اعضای کادر فنی این تیم هم هنوز امضا نشده است. صانعی بدون امضای قرارداد، تیم جوانان را به تورنمنت کافا (قهرمانی آسیای مرکزی) برد و این تیم را قهرمان کرد.

منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.