کد خبر : 217189
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 11:51
-

خوراکچی: برای دوم شدن منتظر لغزش مس هستیم / برد و باخت تاثیری در جایگاه چیپس کامل نداشت

خوراکچی: برای دوم شدن منتظر لغزش مس هستیم / برد و باخت تاثیری در جایگاه چیپس کامل نداشت

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: به اهداف‌مان در بازی با چیپس کامل رسیدیم و به بازی آخر چشم دوخته‌ایم تا بتوانیم جای مس سونگون در رده دوم را بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: به اهداف‌مان در بازی با چیپس کامل رسیدیم و به بازی آخر چشم دوخته‌ایم تا بتوانیم جای مس سونگون در رده دوم را بگیریم.

محمود خوراکچی در خصوص برد تیمش مقابل چیپس کامل در مشهد اظهار کرد: چیپس کامل با توجه به وضعیتش در جدول قصد داشت یک بازی خوب را به نمایش بگذارد زیرا برد و باخت تاثیری در جایگاهش نداشت. برای ما اما نتیجه بسیار مهم بود چراکه با توجه به نتایج سایر بازی‌های می‌تواستیم در رتبه دوم قرار بگیریم.

وی افزود: نیمه اول را خوب شروع کردیم، چهار گل به ثمر رساندیم و به اهداف‌مان رسیدیم. در نیمه دوم نیز تلاش کردیم که از گل‌های‌مان دفاع کنیم و به آب و آتش نزنیم. به بازیکنان جوان تیم در نیمه دوم بازی دادیم و خوشبختانه عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: در روزی که همه چیز خوب پیش رفت و به سه امتیاز رسیدیم، داوری هم عملکرد خوبی داشت.

خوراکچی عنوان کرد: با توجه به سایر نتایج لیگ همچنان در رده سوم و امیدوار به بازی آخر هستیم تا با لغزش مس بتوانیم جای این تیم را در رده دوم بگیریم.

وی در خصوص بازی آخر تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: سپاهان نشان داده بازی خوبی مقابل تیم‌های بزرگ انجام می‌دهد. بازی سختی مقابل این تیم داریم اما سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و با تلاش بیشتر سه امتیاز را کسب کنیم. همچنین با پیروزی مقابل سپاهان تنها تیمی در لیگ خواهیم شد که در زمین خود شکست نخورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.