کد خبر : 217194
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 15:33
-

مراد ناظری در گفتگو با Fut5al :

راگا با خوش‌شانسی پیروز شد/ مازنی هستیم و برای بقاء شهروند جنگیدیم/ از مرادناظری متعصب‌تر به شهروند هم داریم؟

راگا با خوش‌شانسی پیروز شد/ مازنی هستیم و برای بقاء شهروند جنگیدیم/ از مرادناظری متعصب‌تر به شهروند هم داریم؟

بازیکن ساروی زندی بتن کلاردشت گفت: متاسفانه در روزی که سه امتیاز بازی هم به درد ما و هم به درد دیگر نماینده استان مازندران می‌خورد به خوش‌شانسی حریف باختیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مراد ناظری پس از شکست زندی بتن مقابل راگا در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: واقعا نمی‌دانم باید چطور ناراحتی خودم را بیان کنم چون این باخت برای ما خیلی سخت بود؛ از یک طرف سه امتیاز خانگی از دست ما درآمد و از طرف دیگر به تیمی باختیم که نتیجه آن در سقوط دیگر هم استانی و تیم شهرم دخیل شد و از این بابت بشدت ناراحت هستم.

ناظری با بغض ادامه داد: واقعا اینکه نتوانستیم برای شهروند کاری انجام دهیم دردناک بود چراکه مقابل راگا انگار روز ما نبود. از مدیریت باشگاه که برای این بازی پاداش بهتری برای تیم گذاشت تا کادر فنی و آقای لک که خودش سه بازی آخر پارسال رایگان برای بقاء شهروند به ساری آمد و بازیکنان ساروی و مازنی، همه و همه واقعا از ته دل می‌خواستیم که ببریم اما توپ‌های ما به گل نمی‌رفت.

این بازیکن زندی بتن با اشاره به فیلم بازی با راگا تصریح کرد: ای کاش ببینید که چطور توپ ها به تور نمی‌نشست. اسم این را جز بدشانسی چه می‌توان گذاشت؟ خود من دو بار به تیرک راگا زدم و بازیکنان ما خیلی موقعیت‌های خوبی را در عین بدشانسی از دست دادند. استرس زیادی نسبت به بازی شهروند داشتم و وسط بازی به خوبی حس می‌کردم که نمی‌توانم تمرکز کنم.

مرادناظری تاکید کرد: اعتراف می‌کنم همه با نهایت توان خود جنگیدند چون ما یک تیم مازنی هستیم و نسبت به استان خود تعصب داریم اما خود من هم بدآوردم و یکی از دو گل پایانی بازی از روی کرنر به پای من خورد و گل شد. بروید فیلم را ببینید اتفاقاتی که در هر هزار شوت یکبار شاید یکبار رخ بدهد. آیا از مراد ناظری یا مهدی قلی‌زاده، متعصب‌تر به شهروند و ساری کسی هم هست؟ انگار قسمت نبود ما ببریم چون راگا در این بازی حتی ۵ نفره هم نکرد اما با تمام احترام، فقط با خوش‌شانسی توپ‌هایش گل شد.

او متذکر شد: دیروز روز تلخی برای ما بود چون باشگاهی به مرز سقوط رسیده که من به شخصه فرزند آن هستم. آنجا بزرگ شدم و سال گذشته که اکثر بازیکنان ما جدا شدند و رفتند، تنها من و طاها بودیم که ماندیم. باور کنید همین امسال هم به ما زنگی نزدند و شاید چون وضعیت مالی تیم خوب نبود در رودربایستی زنگ نزدند والا باز هم برای این باشگاه کمتر یا بیشتر می‌ماندیم و برای هوادارانش تلاش می‌کردیم.

این بازیکن زندی بتن خاطرنشان کرد: تلخی سقوط شهروند آنجا است که می‌بینید این تیم بازی فردوس را به قم نرفت، چیپس مشهد را در ساری نبرد، فولادزرند را نبرد و … همه چیز دست به دست هم داد تا حالا با یک اتفاق این شکلی کارش به اینجا برسد. انگار پشتش را ناگهان خالی کردند. من پارسال هم همین را گفتم اما کسی نشنید. باور کنید اگر تمام کسانی که از آن باشگاه رشد کردند را جمع می‌کردند شهروند مدعی قهرمانی می‌شد. سینا پرکاس، طاها مرتضوی، حمید رضا ره‌انجام، امیرحسین رسولی، رضا امانی، پژمان بهادیوند و قلی‌زاده و … هر کدام در تیم‌های خود مهره ای تاثیرگذار هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

من به عنوان یک ساروى باتعصب و تیفوسى
متعصب ترین بازیکن شهروند رو سعید بلباسى میدونم نه تو و أمثال تو رو آقاى ناظرى
دیروز باید تو سالن بودى میدیدى با ٣۵ سال سن چجور داره میجنگه واسه تیم شهرم چجور تیم رو مدیریت کرد تا برنده بشه
یک بازیکن فریدونکنارى نشون داد که از همه شما ساروى ها
ساروى تره دو تا بازى آخر از جونش براى ما مایه گذاشت
در عوض شما چیکار کردین ؟ تیم رو توى مشکلات ول کردین به خاطر چندرغاز پول رفتین من خودم بازى زندى بتن رو لایو میدیدم
مگه میشه بازى دو بر صفر جلو باشین دو دقیقه آخر بازى رو ببازى
توى جام رمضان هم این اتفاق نمیفته چهار تا آجر میذاشتن بازى نهایتا مساوى میشد قضاوت باشه پیش مردم ، یا على