کد خبر : 217240
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 14:46
-

مدیرعامل زندی‌بتن در گفتگو با Fut5al :

ادعای شهروند ساری تهمت بزرگ و بهتانی شرم‌آور به یک هم استانی است/ کاش جای حواشی، روی ماندن تیم بزرگ شهروند متمرکز می‌شدند/ این نامه‌ها فرافکنی است

ادعای شهروند ساری تهمت بزرگ و بهتانی شرم‌آور به یک هم استانی است/ کاش جای حواشی، روی ماندن تیم بزرگ شهروند متمرکز می‌شدند/ این نامه‌ها فرافکنی است

صابر زندی گفت: متاسفانه ادعای مدیرعامل باشگاه شهروند ساری تهمتی بزرگ و بهتانی شرم‌آور به یک تیم هم استانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، به دنبال ادعای باشگاه شهروند ساری مبنی بر بروز تبانی در دیدار زندی‌بتن کلاردشت و راگا شهرری، صابر زندی مدیرعامل باشگاه کلاردشتی به خبرنگار Fut5al گفت: متاسفانه نامه زشت مدیرعامل باشگاه شهروند ساری را که سراسر تهمت و بهتان به تیم زندی‌بتن کلاردشت بود را در رسانه‌ها دیدم و واقعا جمله‌ای جز ابراز تاسف نباید گفت چراکه به عنوان یک باشگاه مازندرانی هر چه خطاب به این ادعای سخیف بگویم خودزنی است.

صابر زندی در خصوص اظهارات همتای ساروی خود تصریح کرد: از آنجا که زندی‌بتن متعلق به مردم عزیز کلاردشت است مجبور به پاسخگویی هستم اما ای کاش مدیری با ۲۰سال سابقه، ماهیت رشته فوتسال و اتفاقاتی که در صدم ثانیه‌ها رخ می‌دهد را برای فرافکنی نزد هواداران تیمش متهم به تبانی نمی‌کرد و با تماشای فیلم بازی به شعور هواداران و علاقمندان به فوتسال توهین نمی‌کرد.

او ادامه داد: کاش دقت می‌کردند که زندی‌بتن در این بازی چند بار به دیرک دروازه حریف کوبید و گل‌های دقایق پایانی چگونه با تغییر جهت پس از برخورد به پای بازیکنان خود وارد گل ما شد. ما با وجدان راحت می‌گوییم که به عنوان یک مازنی تمام توان خود را به دلیل تعصب به استان مازندران و تیم ریشه‌دار شهروند گذاشتیم اما اتفاقات بازی نتیجه‌ای را رقم زد که هنوز در باور خود ما، کادر و بازیکنان بومی و متعصب بعضا ساروی تیم ما هم نیست.

مدیرعامل باشگاه زندی‌بتن تاکید کرد: شاید نباید می‌گفتم اما همه می‌دانند که به واسطه هم استانی بودن با شهروند و احترامی که ما هم مثل همه مردم ایران و مازندران برای شهروند با سابقه قائل هستیم، شخصا پاداش این بازی را همچون بازی‌های بزرگ تیم دو برابر کردم و سرمربی و بازیکنان ما چگونه به آب و آتش زدند اما دوستان امروز برای فرار از فشاری که بر این تیم پرهوادار وارد شده به عوض واگویه مشکلات واقعی تیم خود، ماهیت بازی ما و راگا را زیر سئوال می‌برند.

صابر زندی با بیان اینکه این بازی به صورت زنده پخش شده و فیلم آن در دسترس عموم و کارشناسان است، گفت: به جهت این تهمت و بهتانی که به تیم نماینده شهرستان کلاردشت زده شد حق شکایت برای ما باقی است اما کاش دوستان به جای پرداختن به حواشی بر روی ماندن تیم بزرگ شهروند در لیگ متمرکز می‌شدند تا امروز چنین اتفاقی تلخی برای شهروند در لیگ‌برتر رقم نخورد. نامه باشگاه شهروند یک فرافکنی بزرگ است که هواداران فهیم ساروی با هوش بالای خود دلیل آن را به خوبی می‌فهمند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.